For et par uger siden kom kæresten og jeg til at snakke om næste pb, og jeg tror snart, vi går i gang 

Jeg er under uddannelse nu (færdig om 1,5 år) og vi har hele tiden snakket om, at vi ville have barn nr. 2, når jeg blev færdig. Men nu kom vi til at snakke om, at det måske også kan være en fordel at få en mere, mens jeg læser (lige inden jeg skal skrive mit speciale), for så kommer jeg ud bagefter med en ny uddannelse og 2 børn, og bør derfor være mere attraktiv at ansætte 
Jeg er jublende lykkelig og glæder mig til, at vi går rigtig i gang, for jeg elskede at være gravid sidste gang, og går og sukker hver gang jeg ser en stor mave (jeg er virkelig skruk efterhånden)! Vi snakkede om at smide p-pillerne til maj, men måske også før, nu må vi se, hvad vi beslutter os for 

Jeg ville ikke rigtig noget med mit indlæg, bare lige dele det med nogen, for det er ikke noget, vi vil sige højt til familie og venner, før jeg er blevet gravid igen. Jeg håber, det går stærkt, og at jeg er gravid igen inden 2013 er omme 

Anmeld