Romantisk middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg vil lave en god middag på fredag til min kæreste hvori der skal bestå en forret, hovedret og dessert. 

Jeg er ingen haj i et køkken så det må ikke være for svært.

Har I nogle ideer/opskrifter til hvad jeg kan lave? Foretten skal ikke være den klassiske rejecocktail. Det må gerne være noget andet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Alexander&Lærke

Hva med en dejlig schnitzel med braset kartofler, god sovs og ærter? det skal vi nemlig have fredag...

Og is til dessert med en pære som har været i ovnen med en aften 8 ovenpå lige til den ved at smelte...

Forret pas.....

Anmeld

21. januar 2013

malliebooh

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil lave en god middag på fredag til min kæreste hvori der skal bestå en forret, hovedret og dessert. 

Jeg er ingen haj i et køkken så det må ikke være for svært.

Har I nogle ideer/opskrifter til hvad jeg kan lave? Foretten skal ikke være den klassiske rejecocktail. Det må gerne være noget andet. 

Til forret er det rigtigt lækkert hvis man smører sådan nogle tortilla wraps med et lag philadelphia , og så noget laks og lidt iceberg salat. Så ruller man dem sammen og lader dem stå i køleskabet en times tid. Det smager rigtigt godt Max 2 hver

Anmeld

21. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
malliebooh skriver:

Til forret er det rigtigt lækkert hvis man smører sådan nogle tortilla wraps med et lag philadelphia , og så noget laks og lidt iceberg salat. Så ruller man dem sammen og lader dem stå i køleskabet en times tid. Det smager rigtigt godt Max 2 hver

Det lyder ellers rigtig lækkert men min kæreste kan desværre ikke lide laks 

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Lav det han kan lide!! Hans absolut yndlings af forret, hovedret og dessert. Og hvis det så er noget "fesent" noget, så opgradér det lidt Hvis ikke han yndlings, så af hans yndlings af det DU kan lave.

Vi har snart årsdag herhjemme, og jeg har sagt, at JEG vil overraske ham. Så jeg laver noget han elsker/noget han særligt elsker når jeg laver det/noget der er minder i for os 

Anmeld

21. januar 2013

malliebooh

Omsorgsgiver skriver:

Det lyder ellers rigtig lækkert men min kæreste kan desværre ikke lide laks 

Det kan min kæreste nu heller ikke - han er meeeeega kræsen - men det her kan han godt lide

Anmeld

21. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Dinna88 skriver:

Lav det han kan lide!! Hans absolut yndlings af forret, hovedret og dessert. Og hvis det så er noget "fesent" noget, så opgradér det lidt Hvis ikke han yndlings, så af hans yndlings af det DU kan lave.

Vi har snart årsdag herhjemme, og jeg har sagt, at JEG vil overraske ham. Så jeg laver noget han elsker/noget han særligt elsker når jeg laver det/noget der er minder i for os 

Ja, det var nu nok en god ide  Så ved jeg ihvertfald at hovedretten bliver en rigtig "manderet" med et ordentlig styk kød af en steak af en art, hehe 

Og bananasplit til dessert  

Hvis altså han skal have sit absolutte ynglingsmad. 

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det var nu nok en god ide  Så ved jeg ihvertfald at hovedretten bliver en rigtig "manderet" med et ordentlig styk kød af en steak af en art, hehe 

Og bananasplit til dessert  

Hvis altså han skal have sit absolutte ynglingsmad. 

Jeg synes da det er det ultimative - og det viser at du kender ham! 

Herhjemme bliver det høns i asparges, brændende kærlighed og så pandekager....... høhøhø. Super romatisk og super specielt Ej, det er det han kan lide! Og den brændende kærlighed er der en historie bag.

Anmeld

21. januar 2013

Louise H.

Hvad med noget skinke/melon til forret? Det er ikke så tungt at spise, som f.eks. tarteletter kan være.

Så et godt stykke kød, men ovnkartofler, salat og flutes. Til dessert bananasplit :-)

Anmeld

21. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Dinna88 skriver:

Jeg synes da det er det ultimative - og det viser at du kender ham! 

Herhjemme bliver det høns i asparges, brændende kærlighed og så pandekager....... høhøhø. Super romatisk og super specielt Ej, det er det han kan lide! Og den brændende kærlighed er der en historie bag.

Høns i aspages Den var god. Men koger du en hel kylling og laver alt fra bunden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.