Hvordan kan jeg være skruk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja hvordan kan jeg være skruk??

Jeg har to dejlige børn med min x og har nu mødt en ny rigtig sød og dejlig fyr som er taget ud af mit hoved sådan som han er. 100% drømmefyr Vi har kun været sammen i et par måneder og jeg tænker allerede i de baner om at få et barn med ham...??!! Jeg var ellers så sikker på at jeg var færdig med at få børn men han har godt nok gjort mig noget så skruk
Han har ingen børn men ønsker sig et barn engang men ikke noget der haster. Og han har sagt at hvis jeg ikke vil have flere så er det okay med ham for han har jo mig og mine børn og det er nok for ham

Hvorfor tænker jeg dog i de baner? Er jeg fuldstændig sindsyg eller..??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

baby012

Pas på med det mig og manden havde kun været sammen 4 måneder inden jeg blev gravid  

men det da dejligt du har fået lysten til at få børn, så må der jo være noget specielt ved ham  

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Pas på med det mig og manden havde kun været sammen 4 måneder inden jeg blev gravid  

men det da dejligt du har fået lysten til at få børn, så må der jo være noget specielt ved ham  

Ja min x og jeg havde også kun været sammen i meget få måneder inden jeg blev gravid. Det var dog ikke planlagt.

Anmeld

21. januar 2013

LR85

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg være skruk??

Jeg har to dejlige børn med min x og har nu mødt en ny rigtig sød og dejlig fyr som er taget ud af mit hoved sådan som han er. 100% drømmefyr Vi har kun været sammen i et par måneder og jeg tænker allerede i de baner om at få et barn med ham...??!! Jeg var ellers så sikker på at jeg var færdig med at få børn men han har godt nok gjort mig noget så skruk
Han har ingen børn men ønsker sig et barn engang men ikke noget der haster. Og han har sagt at hvis jeg ikke vil have flere så er det okay med ham for han har jo mig og mine børn og det er nok for ham

Hvorfor tænker jeg dog i de baner? Er jeg fuldstændig sindsyg eller..??..

Det er da dejligt. Du er nyforelsket. 

Men giv du det nu bare lige nogen måneder, og se hvordan hverdagen kommer til at køre. 

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Min x og jeg havde også kun været sammen i 3 måneder da jeg blev gravid med den første men det var heller ikke planlagt.

Ja han er meget speciel på den gode måde. Han er bare så perfekt

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Det er da dejligt. Du er nyforelsket. 

Men giv du det nu bare lige nogen måneder, og se hvordan hverdagen kommer til at køre. 

Ja jeg er vidst meget forelsket i ham <3

Men ja selvfølgelig skal vi vente til vi ved om det skal være os to men det er vildt at vi kun har været sammen i et par måneder men det føles bare som meget længere tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.