Frikadeller uden løg!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

TbCp

Har du prøvet at rive dem fint på et rivejern?

Min datter nægter at spise frikadeller med løg, men på denne måde er det ikke noget problem at få dem i hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Dinna88

Hvad med porre eller forårsløg?

Altså, jeg glemmer næsten altid løg i kyllingedellerne. Til gengæld er der gulerødder, hvidløg, karry, porre og peberfrugt i

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Bertris skriver:

Jeg står i den situation at jeg ELSKER frikadeller, men jeg synes de plejer at blive SÅ kedelige hvis jeg ikke får løg i, men min forlovede kan bare ikke få det ned når der er løg i, uanset om det er pulver, mos, eller i på nogen anden måde. 

Så HJÆLP mig med at få lavet en god omgang frikadeller uden løg som stadig smager fantastisk!  

kan du ikke prøve at lade være at sige der er løgpulver i ?? jo ikke sikkert han smager det så

Anmeld

21. januar 2013

BellaCiinea

Bertris skriver:

Jeg står i den situation at jeg ELSKER frikadeller, men jeg synes de plejer at blive SÅ kedelige hvis jeg ikke får løg i, men min forlovede kan bare ikke få det ned når der er løg i, uanset om det er pulver, mos, eller i på nogen anden måde. 

Så HJÆLP mig med at få lavet en god omgang frikadeller uden løg som stadig smager fantastisk!  

Når jeg ikk putter løg i .. så laver jeg ovn frikadeller.. som alm... bare uden løg.. og så tilsat peberfrugt, revet gulerod, revet squash... hvidløg.. og en masse krydderi.. hva jeg nu lige har =) Plejer at være MUMS

Anmeld

21. januar 2013

booster_88

Jeg plejer enten at rive dem, eller dele farsen op i to portioner, jeg kan heller ikke undvære mine løg .

Anmeld

21. januar 2013

Bertris

Selvom han ikke ved det kan han smage det også selvom det er helt helt fint hakket (det jeg mente med mos) 

Anmeld

22. januar 2013

Victoria2013

Jeg lavede nogle squash-frikadeller for nyligt, kan være det er noget? Der er godt nok løg i, men de kan nok sagtens udelades

250 g hakket kalv/flæsk
1 stor squash (revet)
1 løg (finthakket el. blendet)
1 æg
Havregryn & mælk til perfekt konsistens
Salt og peber

Jeg blandede så også lidt spidskommen i og er sikker på at hvidløg også ville gøre underværker. Vi skal have dem igen denne uge, så dér får jeg testet det.

Jeg gør i øvrigt tit det, at jeg blender løgene fint (det tuder man ikke nær så meget af, som hvis de skulle rives) og blander i, så lægger man nærmest ikke mærke til de er der

Anmeld

22. januar 2013

Benjamins'mor

Du deler da bare farsen op og putter løg i den ene halvdel og ikke løg i den anden. Det har jeg til tider gjort, da min kæreste heller ikke kan lide løg. Så steger jeg bare hans først.

Anmeld

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bruger vi også altid hvidløg og masser af friske krydderurter.

Ku i ik evt lave en halv potion med løg til dig, og en halv uden til ham? Vh stine

Anmeld

22. januar 2013

Morgensol

Vi stod en dag og lavede falaffel samtidig med at jeg lavede frikadeller.. Så var der noget blegselleri og persille tilbage, det hakkede jeg i en blender og så ned i farsen! Det smager mega godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.