Frikadeller uden løg!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.393 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Bertris

Jeg står i den situation at jeg ELSKER frikadeller, men jeg synes de plejer at blive SÅ kedelige hvis jeg ikke får løg i, men min forlovede kan bare ikke få det ned når der er løg i, uanset om det er pulver, mos, eller i på nogen anden måde. 

Så HJÆLP mig med at få lavet en god omgang frikadeller uden løg som stadig smager fantastisk!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mettefpigen

Jeg plejer at bruge svinekød, æg, mælk, hvidløg og evt lidt mel og oregano :-D og løg men kan sagtens bruges uden...

Anmeld

21. januar 2013

LBK

Bertris skriver:

Jeg står i den situation at jeg ELSKER frikadeller, men jeg synes de plejer at blive SÅ kedelige hvis jeg ikke får løg i, men min forlovede kan bare ikke få det ned når der er løg i, uanset om det er pulver, mos, eller i på nogen anden måde. 

Så HJÆLP mig med at få lavet en god omgang frikadeller uden løg som stadig smager fantastisk!  

Hva med at bruge lidt chili evt paprika. Jeg har svært ved at forestille mig en frikadelle uden løg.. Men de to andre ingredienser giver da lidt smag.

Anmeld

21. januar 2013

Hullabullabulla

Bertris skriver:

Hvidløg hvis i er til det - giver en fantastisk smag

Anmeld

21. januar 2013

GUSO

Vi kommer en hakket peberfrugt i det smager fantastisk..

Anmeld

21. januar 2013

Chris86

Smider som oftest selv en smugle boulionvand i (hønse).... Måske det ku gi ekstra smag i stedet for løg...

Anmeld

21. januar 2013

Bertris

Det lyder som nogle gode idéer og skal helt klart afprøve nogle af dem, det første bliver nok med hvidløg da vi begge er store hvidløgs elskere  
Så må vi se om de bliver "interessante nok" til at det bliver sådan de bliver lavet til dåben i maj

Anmeld

21. januar 2013

Fenja09

Bertris skriver:

Har i prøvet at lave lidt alternative frikadeller, f.eks græske eller med fetaost og gulerødder. Der er lidt mere smag i end de gode gammeldaws danske deller!  Og så behøver man som sådan ikke rigtig løg, hvis der er en masse andet i, som giver god smag.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2013

Guldfisken

Kanel!

Anmeld

21. januar 2013

Noahmor

Bertris skriver:

Min papsøn elsker når jeg laver uden løg. Så mener han det er rigtige frikadeller.

0,5 kg hakket kalv/flæsk

1 æg

1 kop vand eller mælk

en kop havregryn

en lille håndfuld salt og lidt peber

steges i margarine. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.