Farvede du hår under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

baby012

Fenja09 skriver:

Der er ingen hårfarvninger som ikke har skadelige stoffer i sig - heller ikke henna eller økologisk farve. Det frarådes også at farve hår under amning. Jeg ventede til jeg var færdig med at amme. Tror bare at man må ligge "forfængeligheden" bag sig og tænke på det lille liv i maven.

/Fenja

Nemlig 

TS: farvning frarådes også under amning.. 

Jeg har nu ikke farvet hår i to år (var gravid tre måneder efter jeg havde født) då det nåede jeg aldrig  

men jeg har bidt i det sure æble for mine børns skyld.. Og hold da op hvor jeg glæder mig til jeg igen kan få det farvet. 

Men er også meget pylret på det punkt.. Bruger kun neutral og bruger kun parabene og parfume fri produkter .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

banana3

Tusind tak for svar piger! Jeg vil helt sikkert ikke farve mit hår! Det er nu heller ikke SÅ galt igen, leverdreng med lysestriber jeg klare den

Anmeld

21. januar 2013

Kamulla

Ja jeg gjorde 1. gang.. ikke noget jeg er stolt af.. men jeg var 19år, og stolede blindt på min søster som er frisør, der sagde at så længe det ikke var i kontakt med huden og jeg sad under udsugning, så var der intet der skadede.. men føj min samvittighed havde det ikke godt bagefter.. så de andre gange hun nævnte min udgroning gjorde jeg intet ved det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.