Farvede du hår under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

banana3

Åhhh, jeg er så træt af mit hår, hvad gjorde i under graviditeten? Findes der overhovedet nogen form for farvning uden alt muligt lort i? Eller må man bare ligne en tumpe til man har født? Og hvad må man under amning?

Hilsen banan der "kun" er 13 uger henne med grim udgroning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mettefpigen

Der findes nogen hårfarve som er iorden at bruge mens man er gravid, og du må heller ikk farve hår under amning.... Jeg ventede til jeg var færdig med det hele.....

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det gjorde jeg ik. Og var ved at drive min søster til vanvid, da hun er frisør ( min frisør ) Nu syntes hun min rigtig hårfarve er så flot, at vi er blevet eninge om ik at farve mit hår mere. Måske kun lave lidt striber. Så noget godt kom der da ud af ik at farve hår i 9 mdr! Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

banana3

Mettefpigen skriver:

Der findes nogen hårfarve som er iorden at bruge mens man er gravid, og du må heller ikk farve hår under amning.... Jeg ventede til jeg var færdig med det hele.....

Åååhh Mettepigen! Du for sej! Det tror jeg simpelthen ikke jeg kan ved du hvad de farver hedder ? Eller siger jeg bare til frisøren jeg er gravid, og om hun kan farve med en mild farve ?

Anmeld

21. januar 2013

Fenja09

banana3 skriver:

Åhhh, jeg er så træt af mit hår, hvad gjorde i under graviditeten? Findes der overhovedet nogen form for farvning uden alt muligt lort i? Eller må man bare ligne en tumpe til man har født? Og hvad må man under amning?

Der er ingen hårfarvninger som ikke har skadelige stoffer i sig - heller ikke henna eller økologisk farve. Det frarådes også at farve hår under amning. Jeg ventede til jeg var færdig med at amme. Tror bare at man må ligge "forfængeligheden" bag sig og tænke på det lille liv i maven.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

Fenja09 skriver:

Der er ingen hårfarvninger som ikke har skadelige stoffer i sig - heller ikke henna eller økologisk farve. Det frarådes også at farve hår under amning. Jeg ventede til jeg var færdig med at amme. Tror bare at man må ligge "forfængeligheden" bag sig og tænke på det lille liv i maven.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2013

banana3

Fenja09 skriver:

/Fenja

Ja! Du har nok helt ret.. Jeg må bide smerten i mig

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

banana3 skriver:

akteskre

Åååhh Mettepigen! Du for sej! Det tror jeg simpelthen ikke jeg kan ved du hvad de farver hedder ? Eller siger jeg bare til frisøren jeg er gravid, og om hun kan farve med en mild farve ?

Hov skrev forkert, der er ikk nogle gode hårfarver...... :-( jeg har normalt altid haft farvet hår, men kunne ærlig talt ikk se grunden til det da jeg vidste at det var usundt for babyen....

Anmeld

21. januar 2013

Fenja09

banana3 skriver:

Ja! Du har nok helt ret.. Jeg må bide smerten i mig

Ja og det er jo heller ikke særlig længe det drejer sig om, hvis man tager det ud af et helt liv

Anmeld

21. januar 2013

Clisolka

banana3 skriver:

Kender det godt  Jeg farvede sidst hår til nytår 09/10 og sørgede for at det var tæt på min egen hårfarve fordi vi havde gang i PB  Det har så resulteret i at jeg ikke har farvet hår siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.