Madsby legepark v/ Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Kaufie

Nu er jeg ved at lægge billeder ind - så her får I også lige en stribe fra Madsby Legepark ved Fredericia fra pinsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Kaufie

....ooooog her kommer billederne så...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2009

ka li ja

fedt! er der godt der nede?
jeg har fået det anbefalet af nogle kunder efterhånden, at tage der ned

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

Jeps - kan anbefales!

Der er gratis entré, hvilket gør at man sagtens kan være der en time, hvis det nu lige er det man har tid/lyst til. Og have madpakke med.

Der var en cykelbane med cykler, der lige er i det største for de 2 årige endnu (ihvert fald min lille dreng) Men man kan jo skubbe dem rundt. Og så er der masser af rutchebaner!! Og heste, geder, får og lamaer.

William var ihvert fald godt træt og bad selv om at komme op i barnevognen til sidst.

Anmeld

16. juni 2009

Astrid P

Der er bare SÅ hyggeligt! Vi overvejer faktisk at holde Smilsens fødselsdag dernede, man må gerne selv tage mad med... Så det kunne være et fedt sted for alle familiens unger at give den gas!!!

Anmeld

16. juni 2009

ka li ja

fedt! der må vi da ned!!

Anmeld

17. juni 2009

ann-kristina

Hej
Jeg har endnu tilgode at være i Madsby Parken. Men jeg vil godt anbefale Kolding legepark. Der har vi været et par gange nu og det er super godt. Det er også ganske gratis. Der er en stor legeplads, med rutchebaner gyner og så videre, minigolfbane og det bedste er en sø med en lille ø midt på. Man kan låen vandcykler og robåde. Der står nogen der og styrer det og udleverer redningsveste og så koster det slet ikke noget. Der er masser af borde og så er der nogle madpakkehuse hvis vejret ikke er så godt. Der er 2 huse med gasgrill man kan låne. Super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.