- ku godt bruge nogen råd angående fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er idag 36+1, og skal derfor MEGET snart føde vores lille barn - dette barn er nr fire..
MEN jeg er panisk angst for at skulle føde /: jeg ved slet ikke hvad der sker for mig, siden jeg fandt ud af at jeg var gravid har jeg haft det sådan, jo længere jeg kommer jo mere bange bliver jeg .
- jeg har ikke haft nogen dårlig oplevelse med at føde som sådan, de tre andre gange er forgået ca således - to dage med opstartsveer, og ca en time med stærke veer og så har vores børn været ude. Men jeg kan sletslet ikke klare tanken om at skulle igennem dette helved igen, for mig er det INGEN lykke at skulle føde. Selvfølgelig sku jeg have tænkt over det inden jeg blev gravid, men nu er det sådan det er.

Jeg er så inderligt ked af at jeg har de tanker, og jeg er så dybt frustreret over det - men hvad skal jeg gøre?
- er der nogen der har nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

FF

Anonym skriver:

Jeg er idag 36+1, og skal derfor MEGET snart føde vores lille barn - dette barn er nr fire..
MEN jeg er panisk angst for at skulle føde /: jeg ved slet ikke hvad der sker for mig, siden jeg fandt ud af at jeg var gravid har jeg haft det sådan, jo længere jeg kommer jo mere bange bliver jeg .
- jeg har ikke haft nogen dårlig oplevelse med at føde som sådan, de tre andre gange er forgået ca således - to dage med opstartsveer, og ca en time med stærke veer og så har vores børn været ude. Men jeg kan sletslet ikke klare tanken om at skulle igennem dette helved igen, for mig er det INGEN lykke at skulle føde. Selvfølgelig sku jeg have tænkt over det inden jeg blev gravid, men nu er det sådan det er.

Jeg er så inderligt ked af at jeg har de tanker, og jeg er så dybt frustreret over det - men hvad skal jeg gøre?

Nu er jeg ikke den rigtige at svare dine spørgsmål :i jeg har aldrig født før såå :i 

men tror de er meget normalt at have de sådan , også selvt om man har født før, også komer sikker tanker fra dine tideligere fødsel frem :i 

måske at snakke med din jordmoder ? eller en god veninde ?  

måske nogle andre herinde kan hjælpe dig <3 

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

24 visninger - men ingen svar?

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Fwf skriver:

Nu er jeg ikke den rigtige at svare dine spørgsmål :i jeg har aldrig født før såå :i 

men tror de er meget normalt at have de sådan , også selvt om man har født før, også komer sikker tanker fra dine tideligere fødsel frem :i 

måske at snakke med din jordmoder ? eller en god veninde ?  

måske nogle andre herinde kan hjælpe dig <3 

jeg har bare ikke haft det sådan her de andre gange frygten bliver større og større hver dag /: - jeg kan ligge vågen flere timer om natten og tænke på det, det er frygteligt..

jeg går ikke til jordmor denne her gravidtet, så hende kan jeg ikke snakke med om det..

Anmeld

20. januar 2013

Valle81

Jeg forstår ikke helt, ud fra hvad du skriver, hvad det er du frygter?

Altså for hver af mine fødsler er jegøsnker blevet mere og mere angst, fordi jeg hat tænkte, at det ikke kan blive ved med at gå lige godt hver gang. Men så snart fødslen er gået igang er disse tanker forsvundet.

Måske du skulle få en tid ved jordemor og lige få lyttet, målt og snakket:0)

Er sikker på alt kommer til at gå godt:0)

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Well.. Mit eneste råd er at du får snakket med en jm om det evt. din læge siden du ikke går til jm...

Jeg ved ikke hvorfor du frygter det, eller, jo.. Men når nu det er din fjerde, så ved du jo også at det er "hurtigt" overstået selvom selve forløbet, mens man sidder i det, er et levende helvede... Men når først veerne rigtigt begynder, så forsvinder tid og sted og så opdager man først hvad der er sket når man har sin vidunderlige lille skat i armene....

Tror det virkelig at det er selve fødslen du frygter så meget og ikke måske, ansvaret for 4 unger lige pludselig?

Men  skal du have, for jeg kan godt se det ikke er sjovt at være så bange optil og slet ikke når man faktisk ved hvad det indebærer...

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Well.. Mit eneste råd er at du får snakket med en jm om det evt. din læge siden du ikke går til jm...

Jeg ved ikke hvorfor du frygter det, eller, jo.. Men når nu det er din fjerde, så ved du jo også at det er "hurtigt" overstået selvom selve forløbet, mens man sidder i det, er et levende helvede... Men når først veerne rigtigt begynder, så forsvinder tid og sted og så opdager man først hvad der er sket når man har sin vidunderlige lille skat i armene....

Tror det virkelig at det er selve fødslen du frygter så meget og ikke måske, ansvaret for 4 unger lige pludselig?

Men  skal du have, for jeg kan godt se det ikke er sjovt at være så bange optil og slet ikke når man faktisk ved hvad det indebærer...

det er fødslen og smerten jeg frygter jeg ligger søvnløs om natten pga tanker . - jeg kan ikke finde ud af at arbejde med veer, og jeg ja ... ved ikke hvordan jeg skal forklare det.

jeg er bange for at noget går galt og jeg så skal opereres bagefter, det var tæt på med nr tre fordi moderkagen ikke ville ud.

jeg kan ikke overskue i hoved at skulle igennem turen med veer, slet ikke de stærke veer - jeg er så bange..

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

det er fødslen og smerten jeg frygter jeg ligger søvnløs om natten pga tanker . - jeg kan ikke finde ud af at arbejde med veer, og jeg ja ... ved ikke hvordan jeg skal forklare det.

jeg er bange for at noget går galt og jeg så skal opereres bagefter, det var tæt på med nr tre fordi moderkagen ikke ville ud.

jeg kan ikke overskue i hoved at skulle igennem turen med veer, slet ikke de stærke veer - jeg er så bange..

Puha

Har du fået smertestillende i form af epidural de andre gange? For så kan jeg altså virkelig varmt anbefale det... Den hjælper én SÅ meget.. Jeg er i hvert fald virkelig glad for at jeg fik den

Oplevede selv at moderkagen sad fast med Silas og ja, den kan jeg virkelig også godt forstå du er bange for skal sidde fast igen, for det er faktisk det eneste jeg frygter mht. snarlig fødsel.. Det er ikke sjovt og ja, jeg er selv MEGET bange for at det skal ske igen... Men hvis det sker, så er der jo ikke andet at gøre end at tage den derfra.. Selvom jeg 100% godt kan forstå din frygt.....

Ej hvor ville jeg ønske jeg kunne give dig en krammer, for det må virkelig ikke være sjovt at være så skræmt som det lyder til at du er.. Men hey, vi er superkvinder, vi kan jo bare det her shizzle Og det skal nok gå, selvom det er lettere sagt end gjort!

Anmeld

20. januar 2013

Chili-mor

Anonym skriver:

Nu skriver du ikk hvad det er du frygter?!

Er det smerterne? At det ikke går som de andre gange?  

Jeg sidder også med frygt her 2. Gang, men det er baseret på jeg har en meget dårlig ryg og er bange for hvordan veerne påvirker min ryg/lænd.

Jeg har heller ikk længe til fødsel, og må indrømme jeg er nervøs... men find ud af hvad din frygt bunder i,om det er smerterne eller noget andet, for så er det nemmere at arbejde med den...

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Chili-mor skriver:

Nu skriver du ikk hvad det er du frygter?!

Er det smerterne? At det ikke går som de andre gange?  

Jeg sidder også med frygt her 2. Gang, men det er baseret på jeg har en meget dårlig ryg og er bange for hvordan veerne påvirker min ryg/lænd.

Jeg har heller ikk længe til fødsel, og må indrømme jeg er nervøs... men find ud af hvad din frygt bunder i,om det er smerterne eller noget andet, for så er det nemmere at arbejde med den...

smerterne osv jeg kan slet ikke overskue det-.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.