Anonym skriver:
Jeg er idag 36+1, og skal derfor MEGET snart føde vores lille barn - dette barn er nr fire..
MEN jeg er panisk angst for at skulle føde /: jeg ved slet ikke hvad der sker for mig, siden jeg fandt ud af at jeg var gravid har jeg haft det sådan, jo længere jeg kommer jo mere bange bliver jeg
.
- jeg har ikke haft nogen dårlig oplevelse med at føde som sådan, de tre andre gange er forgået ca således - to dage med opstartsveer, og ca en time med stærke veer og så har vores børn været ude. Men jeg kan sletslet ikke klare tanken om at skulle igennem dette helved igen, for mig er det INGEN lykke at skulle føde. Selvfølgelig sku jeg have tænkt over det inden jeg blev gravid, men nu er det sådan det er.
Jeg er så inderligt ked af at jeg har de tanker, og jeg er så dybt frustreret over det - men hvad skal jeg gøre?
- er der nogen der har nogen råd?
Well.. Mit eneste råd er at du får snakket med en jm om det evt. din læge siden du ikke går til jm...
Jeg ved ikke hvorfor du frygter det, eller, jo.. Men når nu det er din fjerde, så ved du jo også at det er "hurtigt" overstået selvom selve forløbet, mens man sidder i det, er et levende helvede... Men når først veerne rigtigt begynder, så forsvinder tid og sted og så opdager man først hvad der er sket når man har sin vidunderlige lille skat i armene....
Tror det virkelig at det er selve fødslen du frygter så meget og ikke måske, ansvaret for 4 unger lige pludselig?
Men 

skal du have, for jeg kan godt se det ikke er sjovt at være så bange optil og slet ikke når man faktisk ved hvad det indebærer...
Anmeld