Bekymret - vil ønske jeg bare kunne glæde mig istedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

mange tak

er ked af du også bekymre dig rigtig meget  til dig, og vildt fantastisk du mærker liv hver dag

jeg overvejer faktisk en tryghedsscanning, det koster 400 kr har jeg lige set...

kunne nok berolige mig en del at se hjertet

Tak hvor er du sød

Bekymringer følger jo med det at få et barn

Jeg tror også vi havde betalt de 400 kr. for at få ro i sindet, hvis ikke det var fordi vi var i behandling, og derfor fik en skanning i uge 7.

Og hvis det giver dig ro, så synes jeg de penge er godt givet ud! Det er jo reelt set måske et par bukser eller noget man skal undvære...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mor.til.stjernebørn

Anonym skriver:

mange tak dejligt at høre at alt er normalt

ja jeg sidder faktisk lige nu og overvejer en tryghedsscanning og ja ved der '' kun '' er ca 3 uger til nakkefoldsscanningen. så håber jeg kan vente

må se hvad lægen siger til det hele

og super stort tillykke med at alt er som det skal være trods dumme tal til nakkefold.

Mange tak skal du have.. Jeg fik taget en fostervandsprøve i uge 16, og var også der rædselsslagen for at der skulle ske min lille fis noget.. Men alt gik godt, og hun kom ud, sund og rask, d. 31. januar sidste år

Anmeld

21. januar 2013

Sahara82

Anonym skriver:

hej Kære baby brugere

jeg er gravid i 9 uge, ( efter egen beregning) skal først til lægen sidst i denne uge.

men problemet er jeg bekymre mig ret meget, om der nu er liv i det lille væsen inden i mig.. jeg ved jo ingen ting. og så kan jeg mærke mit underliv hele tiden. jeg har hele tiden ondt et eller andet sted, idag i netto havde jeg det som om der blev stukket 3 knive op gennem bagen på mig og det gjorde sindsygt ondt.

har hele tiden voldsom niven og strækken osv. er det normalt ?????? jeg har stadig ømme bryster ( ikke så meget som de første 5 6 uger) og min kvalme er også næsten helt væk ( DEJLIGT )

men alligevel tænker jeg hele tiden om alt er som det skal være, og så er der altså lang tid til nakkefoldscanning. for lægen kan jo ikke se om der er liv osv.

men håber i kan gøre mig lidt rolig og sige at det er ganske normalt hele tiden at kunne mærke en hel masse .....

Knus fra Mig

Havde det faktisk ret meget på samme måde. Blev ret bekymret for den konstante murren i mit underliv og nogle stiklignenede smerter. Men tror også jeg var meget opmærksom på det hver gang det gjorde det mindste ondt. Heldigvis er alt gået helt fint, og er snart klar til at den lille gut melder sin ankomst

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Dictes_mor skriver:

Mange tak skal du have.. Jeg fik taget en fostervandsprøve i uge 16, og var også der rædselsslagen for at der skulle ske min lille fis noget.. Men alt gik godt, og hun kom ud, sund og rask, d. 31. januar sidste år

Stort stort tillykke med hende

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Havde det faktisk ret meget på samme måde. Blev ret bekymret for den konstante murren i mit underliv og nogle stiklignenede smerter. Men tror også jeg var meget opmærksom på det hver gang det gjorde det mindste ondt. Heldigvis er alt gået helt fint, og er snart klar til at den lille gut melder sin ankomst

iih hvor dejligt at høre det er jo bare så dejligt

Anmeld

24. januar 2013

Fiebaby

Jeg har de sidste dage haft det meget på samme måde: mine bryster er mindre ømme og jeg har ikke så meget kvalme og træthed, som for en uges tid siden. Jeg er i uge 8 nu, så synes det er lidt tidligt, symptomer begynder at forsvinde, er der andre som har oplevet det?

Er også lidt nervøs for om alt er som det skal være, men så hjerteblink i uge 6, så vælger at tro på at alt er rigitig fint. 

Tror at, selvom det er svært, så hjælper det at tænke positivt

Anmeld

24. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

hej Kære baby brugere

jeg er gravid i 9 uge, ( efter egen beregning) skal først til lægen sidst i denne uge.

men problemet er jeg bekymre mig ret meget, om der nu er liv i det lille væsen inden i mig.. jeg ved jo ingen ting. og så kan jeg mærke mit underliv hele tiden. jeg har hele tiden ondt et eller andet sted, idag i netto havde jeg det som om der blev stukket 3 knive op gennem bagen på mig og det gjorde sindsygt ondt.

har hele tiden voldsom niven og strækken osv. er det normalt ?????? jeg har stadig ømme bryster ( ikke så meget som de første 5 6 uger) og min kvalme er også næsten helt væk ( DEJLIGT )

men alligevel tænker jeg hele tiden om alt er som det skal være, og så er der altså lang tid til nakkefoldscanning. for lægen kan jo ikke se om der er liv osv.

men håber i kan gøre mig lidt rolig og sige at det er ganske normalt hele tiden at kunne mærke en hel masse .....

Knus fra Mig

Det er helt normalt at have det på den måde. 

Jeg har også en del niv og jag fra understellet (6+5), og det kan jeg også huske jeg havde i min graviditet med min datter  Jeg kan udemærket forstå hvor nervøs du er - måske det er en ide at betale dig fra en TS? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.