Anonym skriver:
tusind tusind tak skal du have for de berolignene ord
og lykønskningen selvfølgelig 
jamen havde du ikke været til nakkefoldscanning, eller var / er du bare generalt nervøs hele tiden...?
altså jeg ved at lige så snart jeg har været til nakkefoldscanning og set det lille liv og at det er sundt og raskt osv, jamen så vil jeg ikke være nervøs mere. det er mere nu her hvor man går i uvished , og er bange for at de smerter jeg hele tiden er farligt, men som du og en anden siger så er det helt normalt at opleve hele tiden igennem graviditeten
Jo jeg havde både været til tryghedsskanning og NF skanning. Men eftersom vi har fået hjælp, så har jeg bare været så nervøs for, at noget skulle gå galt! Tror det er fordi jeg ved hvad vi ville skulle igennem igen, hvis det hele ikke forløb som det skulle....
Nu mæker jeg liv hver dag, og det beroliger mig rigtig meget! Men jeg må jo nok erkende, at jeg bare er sådan en, der til tider tænker alt for meget
Min JM sagde, at det er meget normalt og at det også er en måde, hvorpå kroppen vænner sig til den store omvæltning, der vil ske, og alle de bekymringer der følger med at blive forældre

Jeg håber lægen kan berolige dig lidt! Jeg synes i hvert fald du skal fortælle, hvordan du har det
Anmeld