Så har vi været til NF !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

banana3

Og hvor er det dog bare stort!!! Ingen af os havde forventet disse følelser, det var jo så overvældene !

Vi er i meget lav risiko for downs, men fik ingen tal. Alt så rigtig fint ud, blev rykket 2 dage, så vi istedet får et lille august-barn Der var lidt problemer med at få den lille til at ligge stille, den er dælme livlig, og vendte ryggen til når den ikke skulle osv. hvor var det sjovt at se - efter denne store oplevelse ved jeg, at vi ikke kan vente med at se den lille igen, så derfor har vi valgt at få en kønsscanning i uge 14

Jeg fik ikke svar på om min blodtype var positiv eller negativ, gjorde du det? Jeg ved at jeg er negativ, men de skulle bekræfte det, me glemte jo alt om det, skal jeg selv kontakte afdelingen eller forvente de har styr på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

B&J

ej hvor er det fantastisk og dejligt med en masse liv og ja det er så sjovt at se når de ligger der inde og rå hygger og man kan ikke gøre så meget

håber ikke der er alt for varmt den dag du skal føde pyhhh ha men hvor bliver det dejligt

Anmeld

20. januar 2013

blomst84

Tillykke med den fine scanning din blodtype får du først målt af lægen i uge 25, for at se om dit barn har modsat blodtype af dig

Anmeld

20. januar 2013

banana3

B&J skriver:

ej hvor er det fantastisk og dejligt med en masse liv og ja det er så sjovt at se når de ligger der inde og rå hygger og man kan ikke gøre så meget

håber ikke der er alt for varmt den dag du skal føde pyhhh ha men hvor bliver det dejligt

Tusind tak - hvor er det altid dejligt med positive kommentarer fra dig det er svært at forestille sig det faktisk er inde i min mave den spjætter, når jeg ikke har et eneste symptom på det. men det helt fantastisk. Haha - jeg håber også at graderne vil falde lidt lige netop den dag

Anmeld

20. januar 2013

banana3

blomst84 skriver:

Tillykke med den fine scanning din blodtype får du først målt af lægen i uge 25, for at se om dit barn har modsat blodtype af dig

Tusind tak nå okay, jeg fik bare taget blodprøve ved lægen, som jeg skulle have svar på på sygehuset? - forstod at de skulle oplyse mig min blodtype..

Anmeld

20. januar 2013

Clisolka

Tillykke med den flotte NF! 

Jeg glæder mig også til at skulle afsted igen - kan tydeligt huske hvordan min datter var en lille spræller 

Anmeld

20. januar 2013

banana3

Babymor2010 skriver:

Tillykke med den flotte NF! 

Jeg glæder mig også til at skulle afsted igen - kan tydeligt huske hvordan min datter var en lille spræller 

Det helt vildt så stort det er hvor langt er du henne ?

Anmeld

20. januar 2013

Clisolka

banana3 skriver:

Det helt vildt så stort det er hvor langt er du henne ?

Ifølge egne beregninger 6+2  Jeg skal have lavet vandrejournal hos lægen på onsdag - de mener jeg er 7+0 (de regner ud fra mens første dag)

Anmeld

20. januar 2013

banana3

Babymor2010 skriver:

Ifølge egne beregninger 6+2  Jeg skal have lavet vandrejournal hos lægen på onsdag - de mener jeg er 7+0 (de regner ud fra mens første dag)

Hvor er det spændene du må lige skrive en lille Update på læge-besøg

Anmeld

20. januar 2013

Clisolka

banana3 skriver:

Hvor er det spændene du må lige skrive en lille Update på læge-besøg

Det skal jeg nok gøre  Jeg har ikke offentliggjort det herinde endnu, men tænker hvad pokker  

Der vil komme rigtig mange undersøgelser + scanninger de næste mange måneder. Jeg bliver tilknyttet Rigshospitalet allerede fra tirsdag fordi jeg skal have insulin (har sukkersyge, så jeg skal tjekkes i hoved og r*v) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.