Mikkelmusen skriver:
Vi har været på børneafdelingen idag og få taget blodprøve. SP var her i formiddag, og mente vi skulle slå et smut forbi og få det tjekket da vi alligevel skulle til hørescreening. Vi fik så svaret at tallet var 332, hvor det max må være 350, for så bliver man indlagt. Vi skal så derover imorgen og ha taget en ny for at se om det stiger, for lægen sagde det toppede på 5. dagen. Og det er så imorgen. Jeg har bare ikke lyst til at være indlagt med Fiona, men vil selvfølgelig kun hendes bedste. Så nu venter jeg bare på at vi skal derover og ha taget en ny imorgen... Er der nogen der har prøvet noget lign. og hvordan foregik det med at ligge i lys? SP sagde også at hun muligvis skulle havde sonde ?!
Christina
Tif lå jo i lys, ad to omgange, fordi hun havde gulsot.
Og det er slet ikke farligt, og du skal ikke bekymre dig. Det er så hamrende godt de har fat i den lange ende.
Det der er mest nasty ved det gulsot, er at de små kan blive så ufattelige søvnige, og slappe, så ,man på det nærmeste må ruske gang i dem, for overhovedet at få dem til at spise! Og måske er der der sonden kommer ind i billedet?
Well, det der sker er at de klæder hende af, så hun kun har ble på, og ligger hende så ind i den her herlige dejlige varme kasse. Så må du få hende ud når der er spisetid, men ellers ligger de inde i den her lækre rugekasse, og bare hygger sig.
Hun får lige et par scooterbriller på, men ellers er der ikke noget unormalt ved det.
Hunni, du er en stærk mor, og du kan klare det. Selv om jeg ved det er så træls når de skal den vej, man har så meget lyst til at hyle, når alt ikke lige går efter planen, men tro mig, du kommer igennem det.!
jeg smider lige et par billeder så du kan se hvordan vores lille madamme puttede!
held og lykke med Fiona...By the Way, fantastisk navn!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld