Følelse i underlivet 4+1..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Det var frygeligt..  Så jeg bliv gravid i første cyklus..   Den følelse jeg har i underlivet føltes som at der er noget der falder ned i mit underliv..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

MorEllen

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Det var frygeligt..  Så jeg bliv gravid i første cyklus..   Den følelse jeg har i underlivet føltes som at der er noget der falder ned i mit underliv..  

Okay.. Er det ikke en tyngdefornemmelse pga at livmoderen vokser? Du kan jo altids få en tid hos lægen, hvis du har på fornemmelsen, at noget ikke er som det burde være... specielt med tanke på det du har oplevet..

Anmeld

20. januar 2013

Jo det er følelse af at livmoderen udvider sig..  Testede positivt igår... Så lægen har endnu ikke fået besked..

Anmeld

20. januar 2013

MorEllen

Jo det er følelse af at livmoderen udvider sig..  Testede positivt igår... Så lægen har endnu ikke fået besked..

Godt.. Jeg har heller ikke været til lægen endu. Tænkte at bestille en tid i morgen... synes ikke det haster..

Anmeld

20. januar 2013

Jeg går nok til lægen omkring uge 6..  

Anmeld

20. januar 2013

MorEllen

Jeg går nok til lægen omkring uge 6..  

Ja, det er rart nok at komme ind i systemet Jeg glæder mig såå meget til at besøge jordmoder osv.. syntes det var meget godt sidste gang.. Nu er vi flyttet til et nyt sted, men håber jeg får en god jordmoder denne gang også
Jeg ser du skal føde i Aalborg! Jeg fødte min pige der.. kanongod oplevelse

Anmeld

20. januar 2013

Dejligt at du snakker positivt om dem..  De var også super søde da jeg aborterede i novembers..  

Anmeld

21. januar 2013

MorEllen

Dejligt at du snakker positivt om dem..  De var også super søde da jeg aborterede i novembers..  

Det var da godt... i en så håbløs situation betyder det rigtig meget, at de proffessionelle har evnen til, at få dig/Jer igennem det på en god måde.

Jeg var tilknyttet distriktsjordmoderordningen, og min søde, dyktige jordmoder hed Kirsten. Henne vil jeg nok savne ved denne fødsel..

Anmeld

21. januar 2013

jeg har hørt godt om kirsten...  Jeg håber da det bliver en god oplevelse når fødslen skal finde sted..  jeg glæder allerede..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.