Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver: Kvalmen har allerede meldt sin ankomst... Øv altså
Kvalmen har allerede meldt sin ankomst... Øv altså
træls
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er så irriterende... Skal vist have købt nogle marie kiks
Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver: Gad vide om vi venter en pige... Der kan graviditeten være værre end normalt
Gad vide om vi venter en pige... Der kan graviditeten være værre end normalt
Heheh... ja det er jeg jo..
Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver: Min graviditet indtil videre er meget anderledes end sidste gang... Men det er dejligt at det rumsterer så ved jeg der foregår noget
Min graviditet indtil videre er meget anderledes end sidste gang... Men det er dejligt at det rumsterer så ved jeg der foregår noget
Jeg er 6+3 og har også haft de samme følelser som du beskriver.. og det kan jeg slet ikke huske at jeg havde sidste gang.. Men jeg tror det er det de kalder ligamentsmerter.. Altså at båndene der holder livmoderen på plads bliver strukket...Ja, det er da rart nok ar man merker at der er noget på gang. Jeg har ellers ingen symtpomer..
Det er nogle underlige smerter og en sjov følelse.. kan din mave ses nu...
Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver: Det er nogle underlige smerter og en sjov følelse.. kan din mave ses nu...
Nej, jeg kan intet se..! Om aftenen er den lidt støre, men det er nok mest luft Jeg synes dog mine bukser har begynt at stramme, og vurderer at finde frem mit ventetøj allerede.. Hva med dig?
jeg var gravid sidste år. Men jeg stoppede graviditeten i uge 17+5 da det viste sig at jeg ventede mig en dreng med alvorlig hjertefejl... Men jeg ved ikke om min mave kan ses før.. Fæler mig kæmpe stor
Den følelse kommer igen og igen.. Det mærker som om at der falder noget ned inden i mig
Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver: jeg var gravid sidste år. Men jeg stoppede graviditeten i uge 17+5 da det viste sig at jeg ventede mig en dreng med alvorlig hjertefejl... Men jeg ved ikke om min mave kan ses før.. Fæler mig kæmpe stor
Ej, hvor forfærdelig Sikke en hård omgang det må ha været... Så håber jeg virkelig det går godt denne gang Jeg ved heller ikke hvad du skal forvente hvad mave angår.. men at det vokser kan du iallefald være sikker på Jeg synes det er okay at min ikke er så stor endu, vi har nemlig tænkt at vente et par uger mere før vi slipper nyhedet i offentlighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128