kan det lade sig gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

AnthonsMor

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Rikke..  Den test er som er positiv er morgen urin..  jeg er squ lidt forvirret lige nu..   Men hvis jeg ikke er gravid hvorfor skulle jeg så få de 2 streger 

Altså den test du har lagt ind her i den her tråd, den vil jeg sige er positiv, HVIS det er kommet indenfor den angivne tid

Men er du i tvivl, så test igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

frk1991

RikkeThygesen skriver:

Hvor har du læst det? I så fald skal vi lige have fortalt min venindes positive tests, at hun faktisk ER gravid..

Hun testede nemlig positivt, men kom til scanning et par dage efter fordi de skulle se termin, men der var altså slet ingenting

så jeg tror godt det KAN ske, men det sker sjældent

Læste det på en side hvor en sygeplejerske eller noget indenfor det arbejdsmiljø skrev det :-)

Så jeg lytter jo bare til hvad de skriver, kan barnet være gået tabt eller?

Jeg ved det ikke, det er bare hvad jeg har læst

Anmeld

20. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Fraven var udtværet og våd i det..  Men jeg kunne ane stregen imens der var farve på test området.. men efter farven forsvandt kom stregen frem

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

frk1991 skriver:

Læste det på en side hvor en sygeplejerske eller noget indenfor det arbejdsmiljø skrev det :-)

Så jeg lytter jo bare til hvad de skriver, kan barnet være gået tabt eller?

Jeg ved det ikke, det er bare hvad jeg har læst

Det kan det sagtens, jeg synes bare jeg har læst at man faktisk godt kan teste falsk positivt

Men måske det er det der med når "testtiden" er udløbet, at den så er blevet positiv bagefter, det må man jo helst ikke regne med, så vidt jeg ved

Jeg er ikke så skide skrap i de test der, jeg ved bare at alle dem jeg testede med i starten af min graviditet var svagt positive i ret lang tid faktisk, men så fra den ene dag til den anden blev den bare KNALDPOSITIV, skønt

Anmeld

20. januar 2013

Jeg danner hcg langsomt fortalte lægen.. så jeg må teste en morgen

Anmeld

20. januar 2013

frk1991

RikkeThygesen skriver:

Det kan det sagtens, jeg synes bare jeg har læst at man faktisk godt kan teste falsk positivt

Men måske det er det der med når "testtiden" er udløbet, at den så er blevet positiv bagefter, det må man jo helst ikke regne med, så vidt jeg ved

Jeg er ikke så skide skrap i de test der, jeg ved bare at alle dem jeg testede med i starten af min graviditet var svagt positive i ret lang tid faktisk, men så fra den ene dag til den anden blev den bare KNALDPOSITIV, skønt

Sådan var det også ved mig, kunne først teste knald positiv i uge 5+0 og ellers har jeg testet meget svagt men synes godt nok de teste kan drille åbenbart, det helt sikreste må være at få det bekræftet ved lægen

Anmeld

20. januar 2013

Karla

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Fraven var udtværet og våd i det..  Men jeg kunne ane stregen imens der var farve på test området.. men efter farven forsvandt kom stregen frem

Okay. Jeg har nemlig tidligere haft en test der også så sådan ud. Også hvor stregen kom efter farven var forsvundet, men var ikke gravid.

Men du må nok hellere teste igen imorgen tidlig

Anmeld

20. januar 2013

Det skal siges den kom inden for tiden..

Anmeld

20. januar 2013

Mullepilige

jeg har prøvet det med 5 test der hvis jeg var gravid men ikke var i maj og juni og nu er er jeg gravid tag til læge få lavet en test for den sig om du er el ikk er

Anmeld

20. januar 2013

Jeg har testet positivt jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.