kan det lade sig gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Skal jeg gå ud fra at jeg er gravid og den anden test ikke er korrekt.. Testede jo fint positivt igår og gået 2 dage over.. Slet ingen på mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

frk1991

Jeg kan sagtens se en streg:-)

Anmeld

20. januar 2013

Det var fra den test igår..  Det er en valmed test..

Anmeld

20. januar 2013

frk1991

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Skal jeg gå ud fra at jeg er gravid og den anden test ikke er korrekt.. Testede jo fint positivt igår og gået 2 dage over.. Slet ingen på mens

Tag en test mere og se hvad den siger:-) jeg har bare kun læst at man ikke kan teste falsl positiv en streg er en streg

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

frk1991 skriver:

Tag en test mere og se hvad den siger:-) jeg har bare kun læst at man ikke kan teste falsl positiv en streg er en streg

Hvor har du læst det? I så fald skal vi lige have fortalt min venindes positive tests, at hun faktisk ER gravid..

Hun testede nemlig positivt, men kom til scanning et par dage efter fordi de skulle se termin, men der var altså slet ingenting

så jeg tror godt det KAN ske, men det sker sjældent

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Men til TS..

Så tag en test med morgenurin, du er slet ikke langt nok henne til at skulle kunne teste på alm urin endnu Jeg kunne i hvert fald IKKE teste positivt medmindre det var om morgenen jeg gjorde det, i de første par uger efter jeg var gået over tid

Men den på billedet ser altså positiv ud

Anmeld

20. januar 2013

Christina :-)

RikkeThygesen skriver:

Men til TS..

Så tag en test med morgenurin, du er slet ikke langt nok henne til at skulle kunne teste på alm urin endnu Jeg kunne i hvert fald IKKE teste positivt medmindre det var om morgenen jeg gjorde det, i de første par uger efter jeg var gået over tid

Men den på billedet ser altså positiv ud

Passrr ijk helt:-) jeg var 4+2 da jeg testde posetiv kl 13

Anmeld

20. januar 2013

Rikke..  Den test er som er positiv er morgen urin..  jeg er squ lidt forvirret lige nu..   Men hvis jeg ikke er gravid hvorfor skulle jeg så få de 2 streger 

Anmeld

20. januar 2013

Karla

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Hej Allesammen...

Jeg har et spørgsmål til jer..   Kan man teste svagt positivt på en test som kom inden for tiden..   og dagen efter bruge en ny test som viser negativ.. kan det lade sig gøre.. Hilsen maria

Var det ikke dig der lagde et billede ind, hvor der var meget farve i testen, så det var svært at tyde, om det var en streg?

I så fald vil jeg tro at den test med for meget farve i er ugyldig, og at du skal regne med det negative resultat.

Men for at den bliver positiv

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Snartmortilto:-") skriver:

Passrr ijk helt:-) jeg var 4+2 da jeg testde posetiv kl 13

Læs hvad jeg skriver JEG KUNNE IKKE Og kender flere der ikke har kunnet teste positivt de første par uger efter udeblevet mens, medmindre de testede om morgenen Det handler om hvor meget HCG man har i kroppen og hvor hurtigt man danner det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.