Hikke :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Miss Kat

RikkeThygesen skriver:

Det skal så lige siges, at jeg har forhørt mig hos mine veninder, og ud af alle dem jeg har spurgt er der EN der har oplevet hikke.. Så det er altså ikke alle børn der hikker

Bare lige så I er forberedte på, at det ikke er noget de SKAL

Hmm jeg mente ellers bestemt, jeg havde læst et sted at de allesammen hikker, fordi det hænger sammen med senere at kunne trække vejret eller at undgå at få mælk ned i luftrøret under amningen, eller noget i den retning... Jeg blev lige i tvivl og prøvede at Google det, men kunne faktisk ikke lige finde noget konkret, så måske har du ret! Beskrivelsen af det lyder dog som små spark, så det kan også være, at de kvinder der ikke kan mærke det, bare ikke er bevidste om forskellen på bevægelse og hikke?

Nå, tiden må jo vise, om jeg får den bettes hikken at mærke! Og hvis nogen af jer støder på noget information om det, vil jeg gerne læse det, for nu blev jeg bare forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

AnthonsMor

Miss Kat skriver:

Hmm jeg mente ellers bestemt, jeg havde læst et sted at de allesammen hikker, fordi det hænger sammen med senere at kunne trække vejret eller at undgå at få mælk ned i luftrøret under amningen, eller noget i den retning... Jeg blev lige i tvivl og prøvede at Google det, men kunne faktisk ikke lige finde noget konkret, så måske har du ret! Beskrivelsen af det lyder dog som små spark, så det kan også være, at de kvinder der ikke kan mærke det, bare ikke er bevidste om forskellen på bevægelse og hikke?

Nå, tiden må jo vise, om jeg får den bettes hikken at mærke! Og hvis nogen af jer støder på noget information om det, vil jeg gerne læse det, for nu blev jeg bare forvirret.

Altså dem jeg har snakket med om hikke har sagt, at de er helt sikre på, at der ikke har været noget, og det er kun i starten det føles som små spark, nu der hopper hele min mave når han hikker, så jeg er IKKE i tvivl

Anmeld

20. januar 2013

Miss Kat

RikkeThygesen skriver:

Altså dem jeg har snakket med om hikke har sagt, at de er helt sikre på, at der ikke har været noget, og det er kun i starten det føles som små spark, nu der hopper hele min mave når han hikker, så jeg er IKKE i tvivl

Haha. Det lyder så sødt.

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Miss Kat skriver:

Haha. Det lyder så sødt.

Det er altså også virkelig hyggeligt Jeg griner hver gang

Anmeld

20. januar 2013

Bebsen

Åh jeg elskede også når han havde hikke!
Husker tydeligt første gang, jeg sad og ventede ved JM og begyndte at hyyyyle da det gik op for mig at de små regelmæssige hop var hikke

Han hikkede desuden også en del som baby

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Bebsen skriver:

Åh jeg elskede også når han havde hikke!
Husker tydeligt første gang, jeg sad og ventede ved JM og begyndte at hyyyyle da det gik op for mig at de små regelmæssige hop var hikke

Han hikkede desuden også en del som baby

Jeghar godt hørt, at det hører lidt sammen, så han bliver også en rigtig hikkedreng når han bliver født

Normalt plejer der at gå flere dage imellem hans hikketure, men igår aftes hikkede han og han har lige haft en tur nu også Det er så fantastisk

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

Ihh det lyder dejligt, håber det blir ligeså nemt for mig, når den dag kommer

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Ihh det lyder dejligt, håber det blir ligeså nemt for mig, når den dag kommer

Nogle kloge mennesker siger, at de fleste førstegangsgravide har det nemt, fordi de ikke har andre end sig selv at tage sig af udover eventuelle dyr eller sådan.. Når man så bliver gravid igen har man jo altså et barn, som tager ens kræfter, og så mener de jo, at det er derfor, at de fleste flergangsfødende har "trælse" graviditeter!

Jeg nyder i hvert fald hvert sekund af min graviditet, selv de smerter der engang imellem kommer, for så ved man sgu at man lever

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Nogle kloge mennesker siger, at de fleste førstegangsgravide har det nemt, fordi de ikke har andre end sig selv at tage sig af udover eventuelle dyr eller sådan.. Når man så bliver gravid igen har man jo altså et barn, som tager ens kræfter, og så mener de jo, at det er derfor, at de fleste flergangsfødende har "trælse" graviditeter!

Jeg nyder i hvert fald hvert sekund af min graviditet, selv de smerter der engang imellem kommer, for så ved man sgu at man lever

Så må vi håbe at det er rigtigt

Må ihvert fald være dejligt, når man kan nyde det og ikke har de store gener

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Så må vi håbe at det er rigtigt

Må ihvert fald være dejligt, når man kan nyde det og ikke har de store gener

Det værste er faktisk at jeg næsten ikke kan få strømper på mere Fordi jeg så gerne selv vil irriterer det mig, at jeg næsten ikke kan nå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.