Hikke :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

AnthonsMor

Jeg vil intet overhovedet med denne tråd, bare lige komme med et glædesudbrud

Jeg ELSKER simpelthen når lillemanden har hikke, det føles så skide sjovt Jeg er 33+3 og han har tit hikke..

Jeg nyder bare at være gravid, det har været så nemt for mig! Skønt skønt skønt skønt skønt skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Dejligt med en nem graviditet..  

Anmeld

20. januar 2013

Jupiter

Ih hvor må det være dejligt at kunne nyde gravidteten sådan

Hvordan føles det når de har hikke? Og hvornår begyndte du at kunne mærke det?

Jeg er "kun" 23+1, så jeg tvivler på at det er hikke jeg kan mærke når hun slår sine folder derinde

Anmeld

20. januar 2013

Miss Kat

Jupiter skriver:

Jeg er "kun" 23+1, så jeg tvivler på at det er hikke jeg kan mærke når hun slår sine folder derinde

Vil jeg også gerne vide. Går også og glæder mig til at opleve det.

Anmeld

20. januar 2013

Jupiter

Miss Kat skriver:

Anmeld

20. januar 2013

LilleChelle

Det er bare en konstant bevægelse, som om at baby hopper hele tiden med faste mellemrum :p

Anmeld

20. januar 2013

Muhmi

RikkeThygesen skriver:

Jeg vil intet overhovedet med denne tråd, bare lige komme med et glædesudbrud

Jeg ELSKER simpelthen når lillemanden har hikke, det føles så skide sjovt Jeg er 33+3 og han har tit hikke..

Jeg nyder bare at være gravid, det har været så nemt for mig! Skønt skønt skønt skønt skønt skønt

Det er også dejligt...

Men knap så dejligt når man prøver at sove videre om morgenen og de ligger i en halv time, har monster hikke og de er så store at de fylder så meget at det er blæren der bliver hikket på

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Jupiter skriver:

Første gang er kun et par uger siden faktisk, men siden da har det også været ca hver anden dag :p

Jamen det føles som små bitte spark, men de er regelmæssige, som hvis vi selv har hikke.. Så i starten var jeg faktisk i tvivl, men nu fylder han efterhånden så meget, at det er lidt mere tydeligt, og kan også mærke det nede i bæknet nu, når han hikker

Og ja, det er SKØNT med så nem en graviditet!

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Det er også dejligt...

Men knap så dejligt når man prøver at sove videre om morgenen og de ligger i en halv time, har monster hikke og de er så store at de fylder så meget at det er blæren der bliver hikket på

Hihi, så langt er jeg ikke endnu, og han har endnu ikke afbrudt min søvn! 7-9-13!!!

Han er vildt aktiv om natten når jeg vågner og f.eks. skal tisse, men jeg er aldrig vågnet af spark.. Har jo så også stadig knap 7 uger tilbage, men man kan da håbe at han bliver ved med at være så sød og nærmest ikke sparke, kun skubbe

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

Miss Kat skriver:

Det skal så lige siges, at jeg har forhørt mig hos mine veninder, og ud af alle dem jeg har spurgt er der EN der har oplevet hikke.. Så det er altså ikke alle børn der hikker

Bare lige så I er forberedte på, at det ikke er noget de SKAL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.