Et lille ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Ditte-3

xoxotasha skriver:

Det kan du lave på 1000 måder 

Jeg laver som regel med fromage fraiche, lidt ketchup, paprika, en anelse salt og evt lidt karry.

Du kan også lave med dild eller hvidløg. Det er bare at prøve sig frem. Jeg bruger det som erstatning for sovs til både kartofler og kød 

Feder det der forman frece ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Zelinasmor

Ditte-3 skriver:

Det er næsten det mest fedtfattige mælkeprodukt du kan købe. Og protein indholdet er højt = godt for forbrændingen!! 

Anmeld

20. januar 2013

Zelinasmor

Ditte-3 skriver:

Det er næsten det mest fedtfattige mælkeprodukt du kan købe. Og protein indholdet er højt = godt for forbrændingen!! 

Anmeld

20. januar 2013

Ditte-3

xoxotasha skriver:

Oki det kan jo ik skade at prøve s kunne jo være man kunne lig det s 

Anmeld

20. januar 2013

Ploffer

Ditte-3 skriver:

Hej alle de damer. Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at ha vert ved lægen og få en snak livstils endring for skal tabe mig. Og er rigtig motiveret og fået en masse redskaber + jeg skal komme til vægt  og snak vær 14 dag mit spørsmål er så, jeg må ik bruge stegemagarine mere, men hvad gør jeg så når jeg skal lave obakt sovs hvor man normal bruger margarine og mel ??? Håber i kan hjælpe 

Du kan lave sovs ved at koge mælk op med bouillon/fond og så jævne med maizena og give den lidt kulør

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Undgå opbagt sovs og lav istedet selv en lækker dressing af skyr eller fromage frais - Det gør jeg herhjemme og hverken jeg eller kæresten savner/mangler sovsen.

Det er rigtig lækkert, med revet løg (og evt. hvidløg), salt, peber og en masse purløg i, og det passer til stort set alt.

Anmeld

6. april 2013

22

Hvis du skal have sovs, kan du sagtens lave den af en gang knorr, eks deres bearnaise, hvor du blander pulveret med skummetmælk, og koger det op. SÅ er det kune pulveret og mælken du bruger, det blev jeg anbefalet af min diætist da jeg havde graviditetssukkersyge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.