Navn i tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Juniors mor

Er der nogle, der har prøvet de der stofmærker (der skal stryges på tøjet) med navn på, som man kan købe på nettet? Jeg klipper altid vaskemærkerne af i Julies tøj, så jeg kan ikke bare skrive hendes navn der.....og i vuggeren skal der være navn i alt tøjet.
Er mærkerne nemme at bruge, og hvor har i købt dem....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Astrid P

Jeg har købt 100 af dem her... De virker fint. Hvis de falder af, så skal de lige stryges lidt længere, men det er kun sket en enkelt gang for mig.

Nemt og billigt!

http://www.ikastetiket.dk/strygemaerker/

Anmeld

16. juni 2009

Anja

Astrid P skriver:

Jeg har købt 100 af dem her... De virker fint. Hvis de falder af, så skal de lige stryges lidt længere, men det er kun sket en enkelt gang for mig.

Nemt og billigt!

http://www.ikastetiket.dk/strygemaerker/

Vi bruger også strygemærkerne fra Ikastetiket og de er smadder gode. Ja, de skal stryges lidt længere end der står, men tilgengæld går de ikke af heller ikke efter MANGE vask

Anmeld

17. juni 2009

Mie A

Vi har også købt hos ikastetiket.dk - De kan klart anbefales.

Anmeld

17. juni 2009

Susan1978

kan man på nogen måde få dem af igen, uden at det ødelægger tøjet.? 

Anmeld

17. juni 2009

ka li ja

ellers tag i bilka og køb en dymo letratag. det er sådan en som man selv kan skrive og dekorerer med, og du kan købe ruller både til at stryge på, klistre på madkassen, eller til papir. vi bruger den rigtig meget!!

Anmeld

17. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

ellers tag i bilka og køb en dymo letratag. det er sådan en som man selv kan skrive og dekorerer med, og du kan købe ruller både til at stryge på, klistre på madkassen, eller til papir. vi bruger den rigtig meget!!

Vidste ikke man kunne få til at stryge på. Det må jeg have fat i, for vi har også sådan en dymo. Tak for tip. 

Anmeld

17. juni 2009

ka li ja

var da så lidt du! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.