vi skal til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

skoust

piap skriver:

altså du skal nok ikke komme i hvid, da man siger at dette er brudens farve

og man må heller ikke have sort på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

piap

skoust skriver:

og man må heller ikke have sort på? 

nej det siger man at man ikke må, men til vores bryllup sidste år i maj var det nogen der havde sort på, men så havde de nogle fede farverige kæder og stilletter på så virkelig satte pang på den sorte kjole

Anmeld

19. januar 2013

skoust

piap skriver:

nej det siger man at man ikke må, men til vores bryllup sidste år i maj var det nogen der havde sort på, men så havde de nogle fede farverige kæder og stilletter på så virkelig satte pang på den sorte kjole

jeg må på jagt på nettet 

og se hvad man kan finde for jeg er en der tit går i sort men det går jo ikke den dag

Anmeld

19. januar 2013

Nadia&Daniel

skoust skriver:

ja vi skal til bryllup ved nogle af thomas venner den 23 marts og jeg aner ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på? 

jeg har aldrig mødt hende som c skal giftes med men c har været her hjemme..

aner virkelig ikke hvad jeg skal tage på nogle forslag?

Skal også til bryllup - dog først 20 juli.. Det er et rigmandsbryllup (eller hans datter skal i hvert fald giftes).. Det er en af mandens bedste venner og en af mine tidligere kollgeaer som skal giftes.. Så jeg er også på udkig efter kjole - og ja, det skal jo så være en galla-kjole, for det bliver virkelig fin bryllup

Anmeld

19. januar 2013

Nadia&Daniel

piap skriver:

Jeg har været til et bryllup hvor det stod i indbydelsen, at man ikke (som kvinde) måtte have sort eller hvidt på.. Hvidt kan jeg forstå.. Så da jeg ikke kendte parret (var med som date) - valgte jeg altså noget sort (har jeg det bedst i).. Og der blev ikke sagt noget (i hvert fald ikke noget jeg kunne høre )

Anmeld

19. januar 2013

skoust

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har været til et bryllup hvor det stod i indbydelsen, at man ikke (som kvinde) måtte have sort eller hvidt på.. Hvidt kan jeg forstå.. Så da jeg ikke kendte parret (var med som date) - valgte jeg altså noget sort (har jeg det bedst i).. Og der blev ikke sagt noget (i hvert fald ikke noget jeg kunne høre )

det her bliver også et meget meget fint bryllup men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tage på har kigget lidt på nettet men jeg kan bare ikke rigtig finde noget 

og jeg vil jo gerne pressenteres som thomas flotte forlovede 

efter som jeg jo ikke har mødt c kommende kone s

Anmeld

19. januar 2013

piap

skoust skriver:

jeg må på jagt på nettet 

og se hvad man kan finde for jeg er en der tit går i sort men det går jo ikke den dag

vi skal til bryllup til september og jeg går også rigtig meget i sort  regner med at kjolen også bliver sort, men overvejer rigtig meget at købe disse stilletter til også finde halkæder i samme farver Christian Louboutin Sexy Strass 100 Pumper Aurora Boreale Silvereller disse :

det er dog prisen der indtil nu har holdt mig fra at købe dem, man kan se de er på udsalg nu

Anmeld

19. januar 2013

skoust

piap skriver:

vi skal til bryllup til september og jeg går også rigtig meget i sort  regner med at kjolen også bliver sort, men overvejer rigtig meget at købe disse stilletter til også finde halkæder i samme farver Christian Louboutin Sexy Strass 100 Pumper Aurora Boreale Silvereller disse :

det er dog prisen der indtil nu har holdt mig fra at købe dem, man kan se de er på udsalg nu

fuck de første er fede 

hvor har du fundet dem henne?

Anmeld

19. januar 2013

Nadia&Daniel

skoust skriver:

fuck de første er fede 

hvor har du fundet dem henne?

Anmeld

19. januar 2013

piap

Nadia&Daniel skriver:

til vores bryllup i maj skrev vi.. dresscot : bruden bære hvidt, gommen jakkesæt  så var det lidt op til folk selv... men vi skal til bryllup til september og det er va 14 dag efter jeg har termin så kommer nok også i sort og måske disse fede stilletter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.