Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja vi skal til bryllup ved nogle af thomas venner den 23 marts og jeg aner ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på?
jeg har aldrig mødt hende som c skal giftes med men c har været her hjemme..
aner virkelig ikke hvad jeg skal tage på nogle forslag?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skoust skriver: ja vi skal til bryllup ved nogle af thomas venner den 23 marts og jeg aner ikke hvad for noget tøj jeg skal tage på? jeg har aldrig mødt hende som c skal giftes med men c har været her hjemme.. aner virkelig ikke hvad jeg skal tage på nogle forslag?
hvad er du for typer ??
og hvad lægger de selv op til at de vil ha for en fest??
piap skriver: hvad er du for typer ?? og hvad lægger de selv op til at de vil ha for en fest??
jamen jeg tror jeg er en almindelig pige der både går i kjoler og høje hæle og joggin buksr altså jeg tager meget forskelligt tøj på...
jamen ved ikke hvad de ligger op til men jeg ved s kjole kommer til at koste 16000
skoust skriver: jamen jeg tror jeg er en almindelig pige der både går i kjoler og høje hæle og joggin buksr altså jeg tager meget forskelligt tøj på... jamen ved ikke hvad de ligger op til men jeg ved s kjole kommer til at koste 16000
jamen hvor skal festen holdes??? her tænker jer, hotel, resturant, solt herregård, hjemme osv??
piap skriver: jamen hvor skal festen holdes??? her tænker jer, hotel, resturant, solt herregård, hjemme osv??
festen skal holdes på en meget meget meget flot kro og de skal vies i en kirke
skoust skriver: festen skal holdes på en meget meget meget flot kro og de skal vies i en kirke
så vil jeg komme i lang kjole, eller en smart buksedrag og nogle fede stilletter
Helt enig med piap, lang kjole og fine sko :-)
Skal også til bryllup, dog først til august, så der er jeg godt stor, men det skal også holdes på en fin kro, så jeg tager også lang kjole og det hele på :-)
frk1991 skriver: Helt enig med piap, lang kjole og fine sko :-) Skal også til bryllup, dog først til august, så der er jeg godt stor, men det skal også holdes på en fin kro, så jeg tager også lang kjole og det hele på :-)
altså nu har jeg ikke været til bryllup siden jeg var 7 år gammel så jeg tænkte på er der noget man ikke må tage på? jeg tænker farver og mønster eller ? ja hvad som helst
piap skriver: så vil jeg komme i lang kjole, eller en smart buksedrag og nogle fede stilletter
jeg elsker lange kjoler men ja jeg ved ikke om der er noget man ikke må tage på
skoust skriver: jeg elsker lange kjoler men ja jeg ved ikke om der er noget man ikke må tage på
altså du skal nok ikke komme i hvid, da man siger at dette er brudens farve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128