Fik du den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Jeg fik også lagt en epuidral blokade Staves...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Kay

jeg fik det ik... det var ik nødvendigt for mig... men det er jo meget individuelt... var åben for at få det hvis det viste sig nødvendigt

Anmeld

19. januar 2013

oerbaek

Rose22 skriver:

Fik du stukket en nål agtig tingeling bag ryggen ? for at smerterne kan blive lettere.

Jeg er meget interreseret, stod og snakkede med min mand og søster om det, min mand siger at jeg nok skal få den og min søster sig at jeg ikke skal tage imod den og holde ud klare det som hende og bare give den gas hahah

jeg fik den ved den første fødsel efter 30 timers veer... havde jeg ikke fået den der havde jeg ikke haft de sidste kræfter til at føde ham naturligt, så i den situation var den helt fantastisk. 

Dog har jeg efterfølgende haft 2 fødsler uden nogen form for smertelindring. 

så jeg vil sige det afhænger af hvordan hele forløbet er

Anmeld

19. januar 2013

Mariajny

jep jeg fik den også, den var guld værd for mig

Anmeld

19. januar 2013

VIPpigen

Niks... Fik smertestillende til natten, hvor de vurderede jeg ikke ville føde inden for 6 timer. Fødte 10 timer efter jeg havde fået smertestillende. Fik under fødslen varmepude, og blev tilbudt akupunktur, men takkede nej...

Anmeld

19. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ved min datter fik jeg ingen smertelindring.

Ved min søn fik jeg epiduralblokade pga han skulle tages ved AKS

Anmeld

19. januar 2013

baby012

Nej jeg havde en "drøm" om at klare det helt uden smertestillende.. 

Det gjorde jeg .. Fik kun ilt..  

og har tænkt mig at gøre det samme denne gang  

ja det gjorde ondt a h..... Til. Men ikke mere end at det lige gik og er rigtig glad for det.. Tror ikke jeg kunne have klaret de sidste presseveer hvis jeg ikke have kunne mærke smerternes udvikling time for time  

Anmeld

19. januar 2013

Valle81

Nej, ikke ved nogen af mine tre børn. Har født alle tre uden smertestillende af nogen form

Anmeld

19. januar 2013

Lullaby

Jeg har fået den 2 ud af de 3 gange jeg har født. Første gang gik det over al forventning og havde ingen komplikationer. Denne gang har jeg fået et sovende, hypersensitivt lår af den pga nerveskade og er igang med udredning og evt. erstatning. Så blandede følelser

Anmeld

19. januar 2013

Leyla94

Hmm, 50/50 står den, nogen har andre har ikke. Jeg kender flere der har fået ryg smerter, problemer med ryggen efter den der nål, det er vist en der gør meget ondt især når de stikker den ind bag ved lænden.

Håber jeg klare det uden, det er faktisk det jeg vil  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.