Fik du den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Leyla94

Fik du stukket en nål agtig tingeling bag ryggen ? for at smerterne kan blive lettere.

Jeg er meget interreseret, stod og snakkede med min mand og søster om det, min mand siger at jeg nok skal få den og min søster sig at jeg ikke skal tage imod den og holde ud klare det som hende og bare give den gas hahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Muhmi

Rose22 skriver:

Fik du stukket en nål agtig tingeling bag ryggen ? for at smerterne kan blive lettere.

Jeg er meget interreseret, stod og snakkede med min mand og søster om det, min mand siger at jeg nok skal få den og min søster sig at jeg ikke skal tage imod den og holde ud klare det som hende og bare give den gas hahah

Ja jeg fik epidural blokade og jeg elskede den... Den var virkelig min livredder, havde jeg ikke fået den havde jeg ikke haft de sidste kræfter til at presse Silas ud med

Overvejer stærkt at få den igen her lige rundt om hjørnet

Anmeld

19. januar 2013

DitteFisk

Rose22 skriver:

Altså en epidualblokade?

Jeg fik det ikke. Men var også allerede 8 cm åben da jeg ankom til sygehuset og det var gået så fint hidtil, så det synes jeg ikke der var grund til. 

Anmeld

19. januar 2013

Hailiesmom11

Jeg klarede mig også uden epidural blokaden.. Havde fra starten sagt jeg ville prøve at føde naturligt i hvert fald 1 gang.. Nu er jeg gravid igen og jeg vil også føde naturligt, måske i vand.. Men tager blokaden hvis det bliver værre end sidste gang..

Anmeld

19. januar 2013

smokin

Jeg fik den men var desværre for langt I fødslen, så min virkede slet ikke. 

Anmeld

19. januar 2013

Muffinmus

Fik den til første fødsel efter 30 timers veer. Så god!!!!endte dog i Aks
Fik den til anden fødsel, fordi de troede den ville trække ud. Men pga den slappede min krop af og fødte relativt kort efter fordi jeg udvidede mig ret hurtigt.
Fik den ikke ved 3 fødsels. Bestilte den fordi jeg ikke kunne styre mine presseveer da jeg var 4 cm åben kun. Men fødte 20 min senere.

Anmeld

19. januar 2013

lilledittemor

Rose22 skriver:

Jeg fik epidural blokade.. Det var fantastisk.
Jeg var slet ikke til stede pga smerter før jeg fik den.

Jeg fik også saltvands papler eller bistik som de også kalder det - det gjorde sindssygt ondt og hjalp ingenting på mig.
Der stak hun syv gange forskellige steder i lænden.

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Nej jeg fik kun lattergas.... Følte ikk at jeg havde behov for den..

Anmeld

19. januar 2013

_-Kathrine-_

Nej fik den ikke ved nogen af mine fødsler!
Var ikke interesseret i at få de bivirkninger der kunne forekomme ved at få den og derudover kunne jeg godt holde smerterne ud, da mine fødsler ikke var så lange!

Anmeld

19. januar 2013

4kløver

Nej ikke 5 ud 4 har jeg ikke fået noget som helst. Fik lidt ilt med nr 1 men kun fordi de sagde jeg skulle men blev dårlig så det gik ikke. Men klager ikke over mine fødsler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.