Fryser on and off

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Nessie

Kofoed. skriver:

Tror jeg ville gøre det samme, Hehe. Så lige "gravid uden anelse", der høre man tydeligt hvor forskellige graviditeter kan være.

Hvordan var den graviditet så?

Ja, mærkeligt at det kan være så forskelligt.
Jeg har fået symptomer med det samme hver gang, så har svært ved at forestille mig at man kan gå i ugevis uden at ane at man er gravid

Den var ikke specielt festlig Kvalme, kløe, sukkersyge, opkastfornemmelser ved tandbørstning, vand i fødderne, bækkenløsning osv.

Kvalmen har jeg også lystigt nu, og har svært ved at børste tænder. Bækkenet brokker sig også allerede lidt, så det bliver også en morsom graviditet denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Nessie

Kia2013 skriver:

Tror nemt det kan være hormonerne som vender rundt på hvordan man plejer at have det...

Jeg er som regel meget kuldskær og normalt har det været sådan at syntes kæresten her er lidt for varmt, så har jeg det egentlig meget tilpas... og syntes jeg her er lidt køligt, så er kæresten tilpas...

Nu jeg er gravid er det vendt på hovedet... jeg er blevet vildt 'varm'. Som regel sover jeg om vinteren under den tykke dyne med natbukser, t-shirt og ofte også striksokker. Nu nøjes jeg med t-shirten  det er helt forkert... 

Det er nemlig også det der undrer mig. Synes at jeg burde få det varmere, men det er måske stadig for tidligt.

Jeg er også en frossenpind, og de sidste par uger har det kun været værre

Anmeld

21. januar 2013

Nessie

FrkZier skriver:

jeg kan gå fra at MEGA fryse til at vold svede 6 gange på en time

He he, ja, det er da heller ikke så nemt at tage tøj på efter

Anmeld

21. januar 2013

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja, mærkeligt at det kan være så forskelligt.
Jeg har fået symptomer med det samme hver gang, så har svært ved at forestille mig at man kan gå i ugevis uden at ane at man er gravid

Den var ikke specielt festlig Kvalme, kløe, sukkersyge, opkastfornemmelser ved tandbørstning, vand i fødderne, bækkenløsning osv.

Kvalmen har jeg også lystigt nu, og har svært ved at børste tænder. Bækkenet brokker sig også allerede lidt, så det bliver også en morsom graviditet denne gang

Kan godt lide du bruger ordet morsom, hehe. men det lyder som nogle "dejlige" graviditeter, men ved i hvert fald, at der sker noget derinde, når man har det sådan.

I skulle til scanning i denne uge ikke? Og var det begge æg der blev lagt op?

Anmeld

22. januar 2013

Nessie

Kofoed. skriver:

Kan godt lide du bruger ordet morsom, hehe. men det lyder som nogle "dejlige" graviditeter, men ved i hvert fald, at der sker noget derinde, når man har det sådan.

I skulle til scanning i denne uge ikke? Og var det begge æg der blev lagt op?

Man bliver jo nødt til at se det positive i det

Mærkeligt hvad man vil gå igennem for at få et barn, men jeg tager det hele med (dog ikke helt uden brok), bare jeg får lov at få et barn om en 7 mdr.s tid.

Jeg skal skannes på torsdag, så håber virkelig at den / de har det godt derinde.

Vi fik lagt begge æg op, så det bliver jo spændende at se hvor mange der giver mig kvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.