Fryser on and off

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.478 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Nessie

Jeg fryser ind i mellem HELT vildt.

Hjemme er der skruet enormt op for varmen, så manden går rundt i t-shirt.

Det er jo bare lidt svært at gøre på arbejdet

Er der nogen der har oplevet dét i en graviditet?
Går ud fra at det er hormoner, men synes faktisk det er temmelig irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Kofoed.

Jeg havde kold sved, men frys ikke. Måske du bare har fået en højere kropstemperatur? Hehe. Når men nu er tråden i hvert fald oppet

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Kofoed. skriver:

Jeg havde kold sved, men frys ikke. Måske du bare har fået en højere kropstemperatur? Hehe. Når men nu er tråden i hvert fald oppet

He he tak

Det er bare belastende at gå og fryse hele tiden, tænker at jeg nærmere burde have det varmt? Men der sker jo mange mærkelige ting med kroppen lige nu

Anmeld

18. januar 2013

Frk.S

Jeg kan ikke mindes det - men jeg er også generelt en frossenpind, så jeg har nok ikke følt det meget anderledes (fx i dag har jeg råfroset - og er ikke gravid).

Men jeg kan huske at min søster var virkelig kuldskær, da hun var gravid. 

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Frk.S skriver:

Jeg kan ikke mindes det - men jeg er også generelt en frossenpind, så jeg har nok ikke følt det meget anderledes (fx i dag har jeg råfroset - og er ikke gravid).

Men jeg kan huske at min søster var virkelig kuldskær, da hun var gravid. 

Kan bare ikke huske at det var så slemt med Daniel.
Jeg er en måned "forud" i forhold til graviditeten med ham, så det er jo samme årstid

Anmeld

18. januar 2013

Kofoed.

Nessie skriver:

He he tak

Det er bare belastende at gå og fryse hele tiden, tænker at jeg nærmere burde have det varmt? Men der sker jo mange mærkelige ting med kroppen lige nu

Det jo det, man mister kontrollen over kroppen fuldstændig og dem reagere på de mærkeligste måder.

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Kofoed. skriver:

Det jo det, man mister kontrollen over kroppen fuldstændig og dem reagere på de mærkeligste måder.

Ja, og sammenligner jo hele tiden da jeg var gravid med Daniel, og min mor bliver ved med at sige at det kan jeg ikke  (hun har 3 børn)

Anmeld

18. januar 2013

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja, og sammenligner jo hele tiden da jeg var gravid med Daniel, og min mor bliver ved med at sige at det kan jeg ikke  (hun har 3 børn)

Tror jeg ville gøre det samme, Hehe. Så lige "gravid uden anelse", der høre man tydeligt hvor forskellige graviditeter kan være.

Hvordan var den graviditet så?

Anmeld

18. januar 2013

Victoria2013

Tror nemt det kan være hormonerne som vender rundt på hvordan man plejer at have det...

Jeg er som regel meget kuldskær og normalt har det været sådan at syntes kæresten her er lidt for varmt, så har jeg det egentlig meget tilpas... og syntes jeg her er lidt køligt, så er kæresten tilpas...

Nu jeg er gravid er det vendt på hovedet... jeg er blevet vildt 'varm'. Som regel sover jeg om vinteren under den tykke dyne med natbukser, t-shirt og ofte også striksokker. Nu nøjes jeg med t-shirten  det er helt forkert... 

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

Nessie skriver:

Jeg fryser ind i mellem HELT vildt.

Hjemme er der skruet enormt op for varmen, så manden går rundt i t-shirt.

Det er jo bare lidt svært at gøre på arbejdet

Er der nogen der har oplevet dét i en graviditet?
Går ud fra at det er hormoner, men synes faktisk det er temmelig irriterende

jeg kan gå fra at MEGA fryse til at vold svede 6 gange på en time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.