Jeg ved godt man ikke rigtig kan sammenligne men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Er helt paf... Synes du lignede mig, og min bmi hed 18,5

Årh, hvor er du sød!  

Men der var nu stadig 13 kg til et BMI på 18,5! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

2babygirls

M (: skriver:

Årh, hvor er du sød!  

Men der var nu stadig 13 kg til et BMI på 18,5! 

Jeg polstre mig godt når jeg er gravid, så det opvejer det vidst der

Anmeld

19. januar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Men jo, det er da et fint bmi. Har altid været undervægtig så har ikke styr på hvor det skifter

Hvis man har BMI på over 25 så er man i kategorien (let) overvægtig..

Anmeld

19. januar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Jeg polstre mig godt når jeg er gravid, så det opvejer det vidst der

Aaarg, mon dog? Men man må jo også tage mere på, når man er tynd før graviditeten.. Hvor meget har du taget på nu? Og hvor langt er du?

Anmeld

19. januar 2013

2babygirls

Hvis man har BMI på over 25 så er man i kategorien (let) overvægtig..

Aaaaarh!! Jamen du ligner bare stadig mig på billeder

Anmeld

19. januar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Aaaaarh!! Jamen du ligner bare stadig mig på billeder

Haha, og det tager jeg som en kompliment - i så fald behøver jeg vist ikke drømme om et bmi på 18,5, hvis jeg kan ligne det med et bmi på 23..  

Anmeld

19. januar 2013

2babygirls

Haha, og det tager jeg som en kompliment - i så fald behøver jeg vist ikke drømme om et bmi på 18,5, hvis jeg kan ligne det med et bmi på 23..  

Anmeld

19. januar 2013

mommy1991

Det er i meter, men da siden er på engelsk skal du skrive punktum i stedet for komma. Så jeg skriver 1.73 i stedet for 1,73 meter (:

Arg, okay Tak!!

Anmeld

19. januar 2013

Neki

Jupiter skriver:

Hvor meget havde/har i taget på ved 23+0?

Jeg går på skole med to piger som har termin en måned før mig, og som begge har en meget mindre mave end mig.

Jeg har taget lige knap 7 kilo på, og de sidder faktisk rigtig pænt (som i: primært på maven, og ikke på lårene osv.).

Jeg ved godt jeg ikke skal sammenligne med andre, da alle graviditeter er forskellige, men jeg er skisme så opmærksom på den vægt nu hvor jeg har holdt den flot nede i seks år efter et helt liv med overvægt

Jeg er 22+2 i dag, og jeg har taget 4,3 kg på Var normalvægtig inden graviditeten.

Anmeld

19. januar 2013

Sahara82

Jupiter skriver:

Hvor meget havde/har i taget på ved 23+0?

Jeg går på skole med to piger som har termin en måned før mig, og som begge har en meget mindre mave end mig.

Jeg har taget lige knap 7 kilo på, og de sidder faktisk rigtig pænt (som i: primært på maven, og ikke på lårene osv.).

Jeg ved godt jeg ikke skal sammenligne med andre, da alle graviditeter er forskellige, men jeg er skisme så opmærksom på den vægt nu hvor jeg har holdt den flot nede i seks år efter et helt liv med overvægt

I midten af graviditeten tog jeg ret meget på, men har næsten ikke taget noget på her i slutningen. Er i uge 35 og har taget 8 kg på. Tror jeg kommer til at holde det på de 12 kg. Havde et bmi på 22 før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.