Jeg ved godt man ikke rigtig kan sammenligne men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Jupiter

Hvor meget havde/har i taget på ved 23+0?

Jeg går på skole med to piger som har termin en måned før mig, og som begge har en meget mindre mave end mig.

Jeg har taget lige knap 7 kilo på, og de sidder faktisk rigtig pænt (som i: primært på maven, og ikke på lårene osv.).

Jeg ved godt jeg ikke skal sammenligne med andre, da alle graviditeter er forskellige, men jeg er skisme så opmærksom på den vægt nu hvor jeg har holdt den flot nede i seks år efter et helt liv med overvægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

M (:

Jupiter skriver:

Jeg går på skole med to piger som har termin en måned før mig, og som begge har en meget mindre mave end mig.

Jeg har taget lige knap 7 kilo på, og de sidder faktisk rigtig pænt (som i: primært på maven, og ikke på lårene osv.).

Jeg ved godt jeg ikke skal sammenligne med andre, da alle graviditeter er forskellige, men jeg er skisme så opmærksom på den vægt nu hvor jeg har holdt den flot nede i seks år efter et helt liv med overvægt

Jeg havde taget 4,5 kg på, da jeg var 22+6. Jeg havde et BMI på 23 før graviditeten. (:

Hvad var dit BMI før graviditeten? For det er jo også afhængig af startvægt, hvor meget man kan/skal tage på før det er for meget/lidt.. 

Anmeld

18. januar 2013

smokin

Jeg er i uge 35 og har taget 4,5 kg på i uge 23 havde Kjer taget 2 kg på.

Anmeld

18. januar 2013

Tullepoder

Jeg tog 22 kilo på i alt, i begge mine graviditeter.. Og mener det var en 8-9 kilo i uge 23

Anmeld

18. januar 2013

AnthonsMor

Jeg kan ikke huske hvor meget jeg havde taget på i uge 23, men nu er jeg i uge 33 og har taget omkring 3 kilo på.. Jeg er og var også en del overvægtig, så jeg er lykkelig for, at jeg ikke har taget mere på endnu!

Anmeld

18. januar 2013

Jupiter

M (: skriver:

Jeg havde taget 4,5 kg på, da jeg var 22+6. Jeg havde et BMI på 23 før graviditeten. (:

Hvad var dit BMI før graviditeten? For det er jo også afhængig af startvægt, hvor meget man kan/skal tage på før det er for meget/lidt.. 

Årh jamen mit BMI var fint før - mener 22-23 stykker

Jeg ved godt det er individuelt, og jeg har et slutmål der hedder indenfor normalen (12-15 kilo ud fra at jeg var normalvægtig før)

Anmeld

18. januar 2013

M (:

Jupiter skriver:

Årh jamen mit BMI var fint før - mener 22-23 stykker

Jeg ved godt det er individuelt, og jeg har et slutmål der hedder indenfor normalen (12-15 kilo ud fra at jeg var normalvægtig før)

Jeg bruger denne:  http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm og den synes jeg egentlig er meget godt til at give et billede af, om man tager på for hurtigt/langsomt.. 

Anmeld

18. januar 2013

camilladyhr

Jupiter skriver:

Jeg er 23+2 idag og har taget 2 kilo på

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

Jupiter skriver:

jeg er 25+2 og har taget 9 kilo på

Anmeld

19. januar 2013

mommy1991

M (: skriver:

Jeg bruger denne:  http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm og den synes jeg egentlig er meget godt til at give et billede af, om man tager på for hurtigt/langsomt.. 

Der hvor der står meter, hvad skriver du der..? For hvis jeg skriver 1,72 sletter den og laver om til 1. Så må gå ud fra den tager i cm, så det er 172?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.