Hvor gamle er i egentligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

lisbethita

dukke skriver:

Jeg er 22 bliver 23 d 4 maj og kæresten min er 28 og bliver 29 d 8 april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

lisbethita

MortilElias2010 skriver:

Bliver 34 i marts  Min mand bliver 42 i oktober.

Skønt med flere omkring min kategori herinde :-) Ikke at alder har en betydning

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Moma skriver:

Ha ha - sådan har jeg det også. Ikke en dag over 25.

Anmeld

19. januar 2013

GUSO

lisbethita skriver:

Hi hi....ja, det fornemmer jeg ligesom. ALt vel her, bortset fra, at Smilla er syg igen - nye børn i dagplejen. Nye bakterier kommer der flere af snart. Hun starter jo i børnehave 1/2 . Hvornår starter Sofie?

Jamen Sofie starter først til august, hun skulle have startet 2/4 men Albert skal jo opereres den 8/4 og vi skal indlægges den 5/4 så hun har fået udskudt det, kan ikke overskue mere lige nu :0( og jeg er jo ikke hjemme i måske 2 uger :0( det bliver spændende at starte i bh det er jo lige om lidt.. Rigtig meget held og lykke med det..

Anmeld

19. januar 2013

Christabelle

Stivdie skriver:

Hihi, ditto her
Kæresten bliver dog først 27 til maj

Hehe pudsigt :-)

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

GUSO skriver:

Jamen Sofie starter først til august, hun skulle have startet 2/4 men Albert skal jo opereres den 8/4 og vi skal indlægges den 5/4 så hun har fået udskudt det, kan ikke overskue mere lige nu :0( og jeg er jo ikke hjemme i måske 2 uger :0( det bliver spændende at starte i bh det er jo lige om lidt.. Rigtig meget held og lykke med det..

åha den lille Albert!!!  Det kan jeg godt forstå!! Det sker der heldigvis ikke noget ved. Smilla går kun med babyer, så hun trænger til at se lidt større piger. Men nå...det tager hun heller ikke skade af!

Sender jer et stort kram og masser af lykke og held med operationen.

Anmeld

19. januar 2013

K&S

lisbethita skriver:

Uhhh....tæt på at fylde rundt!! Tillykke

Tusind tak 

Anmeld

19. januar 2013

Mila.

Jeg er 15.. Altså, men jeg er har bare for sjov - bare rolig, jeg har ikke nogen børn!! -.-'

Jeg kigger bare lidt, og er her egentlig kun fordi jeg bruger alle jeres flotte babynavne til mine karakterer i noveller og stile ;D

Haha, jeg lyder seriøst som en random stalker O.o

Okay, godt så, tror vidst jeg er den yngste indtilvidere?

xx Mila

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Mila. skriver:

Jeg er 15.. Altså, men jeg er har bare for sjov - bare rolig, jeg har ikke nogen børn!! -.-'

Jeg kigger bare lidt, og er her egentlig kun fordi jeg bruger alle jeres flotte babynavne til mine karakterer i noveller og stile ;D

Haha, jeg lyder seriøst som en random stalker O.o

Okay, godt så, tror vidst jeg er den yngste indtilvidere?

xx Mila

Ung og smuk :-)

Anmeld

19. januar 2013

hautecouture

Blev 26 den 9. december .... gaaamle kone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.