Hvor gamle er i egentligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

lisbethita

GUSO skriver:

34 he he ja du er altså en gammel krage håber det går godt både med dig, Smilla og mavsen Camilla

Hi hi....ja, det fornemmer jeg ligesom. ALt vel her, bortset fra, at Smilla er syg igen - nye børn i dagplejen. Nye bakterier kommer der flere af snart. Hun starter jo i børnehave 1/2 . Hvornår starter Sofie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

lisbethita

Christina89 skriver:

Sikke en sjov tråd

Jeg er 23, men bliver 24 på onsdag. Min kæreste bliver 26 til juni

Egentligt ikke bevidst, at det skulle være sjovt . Men jeg var bare nysgerrig, fordi jeg fornemmer lidt, at jeg er en af de ældste - uden at jeg dog føler mig sådan og ville se, om det rent faktisk var tilfældet

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

FruK skriver:

Ja, det er meget rart ikke at være helt alene! 

Nemmerlig

Anmeld

19. januar 2013

Aabye

Jeg er 23.. Min kæreste er 27

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

K&S skriver:

Jeg er 29 år (10 dage endnu....!)  Manden fylder 32 år til maj

Uhhh....tæt på at fylde rundt!! Tillykke

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Fenja09 skriver:

36 år er jo ingen alder!

Jeg er 30 og har fødselsdag lige om snart...men kan se at der er flest mellem 20-25 år - det overrasker mig faktisk ikke, men synes det er dejligt at der er lidt af det hele.

/Fenja

Taaak hvor er du sød!!! Ja, det ser jeg også. Troede faktisk der var flere +30, men det var hele pointen med rundspørgelsen - at se, hvor gamle folk er herinde

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Valle81 skriver:

Jeg bliver 32 lige om snart

Hehe

Anmeld

19. januar 2013

Leneur

Moma skriver:

Ha ha - sådan har jeg det også. Ikke en dag over 25.

Nej vel...

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Kitkat92 skriver:

Ja, tidligere end jeg selv havde regnet med, men så mødte jeg min kæreste og det hele virkede så rigtigt, såå.. Har drømt om at stifte familie som forholdsvis ung, men troede ikke det ville blive en realitet

Men dejligt det blev en realitet

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

musse1 skriver:

jeg er 27 år, men har 4 børn som er mellem 2-7 år   man glemmer da næsten helt at man bliver ældre 

SEJT....27 OG 4 børn!!! Jeg er jo 36, som du kunne læse og har 1 barn på 3år og et på vej. Dejligt du bliver sådan en ung mor ....jeg bliver hende den gamle knak til forældremøderne, hi hi hi. Men heldigvis ser jeg ikke gammel ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.