Kh og kassekredit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Troldemommi

bobbles skriver:

Du er på KH og har 25.000 indestående i banken, det er social bedrageri! Du har skrevet under på at du ikke har en formue eller indestående i banken på over 10.000 kr finder kommunen ud af det så er det enten stor bøde eller betinget fængsel.. Jeg ville afskaffe den hvis jeg var dig, eller ændre den så du kun har 10.000 stående! 

Er du sikker på at en kk tæller med i de 10.000 kr, jeg mener det er jo lånte penge og ikke en opsparing.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

bobbles

Monica P skriver:

Er du sikker på at en kk tæller med i de 10.000 kr, jeg mener det er jo lånte penge og ikke en opsparing.

Monica

det er stadig en formue ihvertfald i følge min sags behandler

Anmeld

18. januar 2013

Troldemommi

bobbles skriver:

det er stadig en formue ihvertfald i følge min sags behandler

Ok tak, så må vi håbe alle kontanthjælpsmodtagere er klar over dette.

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

Du er på KH og har 25.000 indestående i banken, det er social bedrageri! Du har skrevet under på at du ikke har en formue eller indestående i banken på over 10.000 kr finder kommunen ud af det så er det enten stor bøde eller betinget fængsel.. Jeg ville afskaffe den hvis jeg var dig, eller ændre den så du kun har 10.000 stående! 

Tak for svar. Hvis jeg ændrer den Idag til 10000 er det så noget de kan finde ud af i fremtiden og lave en sag ud af ? 

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

Så jeg må gerne ha en kasse kredit på 10000? 

Anmeld

18. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

Det det er det ikk. Men håber ik de siger det er ulovligt og jeg mister min kh hjælp og skal betale tilbage

Det er ikke ulovligt,men det er der imod ulovligt for kommunen,at bede en bruge en kassekredit,før man kan få KH.

Så skulle det ske,klager du over sagen,og kontakter en advokat ( du får fri proces pga. din lave indkomst),men det tvivler jeg nu meget på vil ske.

Jeg har boedet mange år i kbh,og har aldrig hørt noget. 

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

Zette skriver:

imponerende at de vil give dig kassekredit på kontanthjælp...

Ja det er supplerende kh hjælp men jeg har lige snakket med banken og fået den sat på max 10000

Anmeld

18. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
bobbles skriver:

Det er simpelhent ikke korrekt,så har du fået det at vide,er du blevet taget gevaldigt ved næsen. 

En kassekredit kan og er aldrig i opsparing,da man ikke har pengene ståenden.

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Det er ikke ulovligt,men det er der imod ulovligt for kommunen,at bede en bruge en kassekredit,før man kan få KH.

Så skulle det ske,klager du over sagen,og kontakter en advokat ( du får fri proces pga. din lave indkomst),men det tvivler jeg nu meget på vil ske.

Jeg har boedet mange år i kbh,og har aldrig hørt noget. 

Jeg har lige fået den lavet om til 10000 for en sikkerheds skyld

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Det er simpelhent ikke korrekt,så har du fået det at vide,er du blevet taget gevaldigt ved næsen. 

En kassekredit kan og er aldrig i opsparing,da man ikke har pengene ståenden.

Er du sikker på det ? Jeg er bange for den ikk må være på 25000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.