Blev SÅ overrasket og glad :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

frk1991

Ville bare lige dele en glædelig opdagelse jeg havde i dag

Mig og min forlovede snakker tit om navne, og jeg har ikke troet han var så meget inde i det, kun i de øjeblikke hvor vi snakker, og han kommer med navne, men, imorges da jeg lige skulle låne hans tablet for at tjekke noget, er den side den først går ind på, når jeg trykker på nettet Altforbørn hjemme siden hvor han sidder og læser og får ideer til navne. (drengenavne) han er helt sikker på vi får en dreng ;-) Blev glædeligt overrasket, da jeg kun er 5+1, men han alligevel finder interesse i det

Kram og god dag til jer alle skønne damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Dinsen

Hvor skønt.. 

Ka godt forstå du blev glad.. 

Anmeld

18. januar 2013

frk1991

18. januar 2013

tarkoflen

Skønt!

Jeg fik her til morgen en SMS fra kæresten om, at han lige havde siddet og læst top 50 på navne i avisen på vej til arbejde og han læser også tit den klumme med mødre, der er i 24 timer tror jeg det er

Det er lidt hyggeligt, når man kan mærke, at de dejlige mænd også er helt med

Anmeld

18. januar 2013

frk1991

tarkoflen skriver:

Skønt!

Jeg fik her til morgen en SMS fra kæresten om, at han lige havde siddet og læst top 50 på navne i avisen på vej til arbejde og han læser også tit den klumme med mødre, der er i 24 timer tror jeg det er

Hvor skønt!

Det er nemlig rigtig hyggeligt og så skønt

Anmeld

18. januar 2013

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Skønt!

Ja det er så dejligt 

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

Hvor dejligt... 

Anmeld

18. januar 2013

frk1991

Monica P skriver:

Ja det er så dejligt 

Anmeld

18. januar 2013

Babydrøm

frk1991 skriver:

Ville bare lige dele en glædelig opdagelse jeg havde i dag

Mig og min forlovede snakker tit om navne, og jeg har ikke troet han var så meget inde i det, kun i de øjeblikke hvor vi snakker, og han kommer med navne, men, imorges da jeg lige skulle låne hans tablet for at tjekke noget, er den side den først går ind på, når jeg trykker på nettet Altforbørn hjemme siden hvor han sidder og læser og får ideer til navne. (drengenavne) han er helt sikker på vi får en dreng ;-) Blev glædeligt overrasket, da jeg kun er 5+1, men han alligevel finder interesse i det

Kram og god dag til jer alle skønne damer!

Hvor dejligt Kan godt forstå du blev glad  

Anmeld

18. januar 2013

frk1991

AnnL skriver:

Hvor dejligt Kan godt forstå du blev glad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.