Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var ved jordmor .. pga. meget smerter i bækkenet..
bette'manden sidder nu fint fast i bækkenet, og er ½ cm åben..
alligevel mener min JM godt at jeg kan resikere at gå over tid igen
øv, gider ikke mere, synes det gør så forfærdelig ondt efterhånden.. og efter han har sat sig fast, er det bare ulideligt
håber godt nok snart han kommer ud, så jeg har lidt energi til at føde ham
men ellers har han det godt 3000 g. og 49 cm.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha kom så baby! Vh stine
Lahn11 skriver: Var ved jordmor .. pga. meget smerter i bækkenet.. bette'manden sidder nu fint fast i bækkenet, og er ½ cm åben.. alligevel mener min JM godt at jeg kan resikere at gå over tid igen øv, gider ikke mere, synes det gør så forfærdelig ondt efterhånden.. og efter han har sat sig fast, er det bare ulideligt håber godt nok snart han kommer ud, så jeg har lidt energi til at føde ham men ellers har han det godt 3000 g. og 49 cm.
jeg krydser for han snart kommer
Tror ikke altid de jordemødre ved hvor opslidende det er at have ondt i bækkenet og ikke kunne bevæge sig ordentligt.
Hepper på at lillebror melder sin ankomst megt snart
alt hvad jeg kan for at han snart gerne vil ud
StineW79 skriver: Uha kom så baby! Vh stine
Tak
FrkZier skriver: jeg krydser for han snart kommer
Håber det hjælper .
Baby2påvej skriver: Hvordan kan hun skønne længden på ham ??
Hvordan kan hun skønne længden på ham ??
Aner det ikke
men det var hvad hun sagde, og hun gjorde det samme med min datter, og der gættede hun da rigtig
Nessie skriver: Tror ikke altid de jordemødre ved hvor opslidende det er at have ondt i bækkenet og ikke kunne bevæge sig ordentligt. Hepper på at lillebror melder sin ankomst megt snart
Det tror jeg heller ikke
tror måske det gær så ondt fordi at der er så kort tid imellem graviditeterne (3 måneder efter jeg havde født, var jeg gravid igen)
min læge mener det er derfor mit bækken er så påvirket denne gang..
er 36+5..
Kan ikke gå til 41+0 igen og slet ikke længere .....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128