nogen der vejede mindersom højgravid end før de blev gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

piap

jeg er gravid i 12 uge og har indtil nu tabt ca 10 kg siden jeg blev gravid ja jeg havde lidt for meget på sidebenen i forvejen... men når jeg høre andre der er anden gangs gravid som mig er de begyndt at tage på  har sbakket med lægen omkring det og været til vægtkontrol, hun er ikke bekymmeret endnu men jeg skulle jo helst ikke tabe mig mere nu, det skulle gerne begynde at vende. endelig gør det mig ikke noget at jeg taber mig, men tænker bare havd med baby, får den havd den skal ha??

vil endelig høre om der er nogen der er endt ud med at veje mindere da de var højgravid end før de blev gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

MIWULA

Så længe lægen ikk er nervøs for det tror jeg heller ikk du behøver være det.  

Jeg tabte mig oz da jeg blev gravid og endte også med at veje et par kilo mindre da min søn var født end jeg var før. Tog kun 6 kg på under hele graviditeten. Min læge blev dog lidt bekrymret på et tidspunkt og sendte mig til en scanning men alt så fint ud. 

Anmeld

18. januar 2013

Chili-mor

Hvis lægernes beregninger af mig holder stik har jeg tabt op til 5 kg mens jeg har været gravid...

er nu 35+2 og har plus/minus et par 100gr. knap samme vægt som før jeg blev gravid, jeg havde også lidt at tage af...

Min læge og jordmoder er ikke nervøse da det ikke var pga af sult jeg tabte mig...

Og må da indrømme jeg er da ikke så ked af at have en slutvægt der er lavere end den vægt jeg startede på før jeg blev gravid...

Men du skal ikke være bekymret for baby.. For de tager næringen først og du får "kun resterne" hvis man kan sige det sådan.. så alt i alt, så længe du spiser og ikke sulter dig selv, skulle det ikke betyde noget...

Anmeld

18. januar 2013

Kamilla-m

Ved min først vejede jeg 64 ved første graviditet undersøgelse, og da jeg ankom til fg da jeg sku føde 39+6 vejede jeg 62kg. 

Anmeld

18. januar 2013

piap

Chili-mor skriver:

Hvis lægernes beregninger af mig holder stik har jeg tabt op til 5 kg mens jeg har været gravid...

er nu 35+2 og har plus/minus et par 100gr. knap samme vægt som før jeg blev gravid, jeg havde også lidt at tage af...

Min læge og jordmoder er ikke nervøse da det ikke var pga af sult jeg tabte mig...

Og må da indrømme jeg er da ikke så ked af at have en slutvægt der er lavere end den vægt jeg startede på før jeg blev gravid...

Men du skal ikke være bekymret for baby.. For de tager næringen først og du får "kun resterne" hvis man kan sige det sådan.. så alt i alt, så længe du spiser og ikke sulter dig selv, skulle det ikke betyde noget...

nej jeg sulter mig ikke... spiser når jeg har lyst og ikke har madlede sidste gang jeg var gravid tog jeg nemlig kun 4-6 kg på og der var der ingen der var bekymmeret...

men skønt at høre fra en der heller ikke har taget voldsom på

Anmeld

18. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg tabte mig 15 kg det første stykke tid af graviditeten det var de 15 kg jeg havde i overvægt i forvejen så ville ikke være bekymret lyt til lægen med det de ved hvad de snakker om

baby skal nok tage det den har behov for husk du har lagre i din krop af ALLE vitaminer osv som den kan tage på også selvom du f.eks. blev syg og ikke kunne holde noget indenbords i op til 3 døgn..

Havde selv en tur med opkast og diarre på 3 døgn hvor INTET blev nede... så længe jeg kunne tisse var de ikke bekymret for baby for så var der nok i lagrene til at den kunne klare sig og danne affaldsstoffer som jeg så tissede ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.