Er denne æl test positiv? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Albertsen92

Hej alle

er denne æl test positiv? Er lidt i tvivl.

Jeg tissede i et glas, stak den kort ned og så op.. Bagefteløseste jeg den skulle røre urinen i 4 sek.

Nå, men når nu den er lyserød, så burde jeg da producere lh hormon, ellers ville den være svagere ikke? For er i tvivl om jeg har ægløsning endnu, efter jeg stoppede på p piller i oktober. Min cyklus har været regelmæssig på 26 dage siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

banana3

Albertsen92 skriver:

Hej alle

Jeg tissede i et glas, stak den kort ned og så op.. Bagefteløseste jeg den skulle røre urinen i 4 sek.

Nå, men når nu den er lyserød, så burde jeg da producere lh hormon, ellers ville den være svagere ikke? For er i tvivl om jeg har ægløsning endnu, efter jeg stoppede på p piller i oktober. Min cyklus har været regelmæssig på 26 dage siden.

Der er ikke noget billede

Anmeld

17. januar 2013

Masig

Albertsen92 skriver:

Hej alle

Der er ikke noget billede. Men teststregen skal være mindst ligeså tydelig som kontrolstregen. 

Anmeld

17. januar 2013

Albertsen92

Det er da bare for irriterende den ikke vil sætte billedet ind!
Har sat det til profilbillede nu, men er ikke valideret endu

Anmeld

17. januar 2013

Albertsen92

Se mit profilbillede tak

Anmeld

17. januar 2013

ekebiv

Albertsen92 skriver:

Se mit profilbillede tak

Den er der ikke helt men måske imorgen vil i hvert fald umiddelbart vurdere at det er tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.