Der var 2 streger, bare ikke hos lægen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Hailiesmom11

come2 skriver:

Jeg ville købe en clearblue digital hvis jeg var dig. Så får du i hvert fald sikkert var

Har bestilt 2 forskellige clear blue teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Hailiesmom11

michelledam skriver:

Nå ja også Isabella er 19 mdr idag. Så ja jeg var gravid

Så hun samme alder som vores datter..
Jeg går også ud fra jeg er gravid for min mens kommer normalt så jeg kan sætte uret efter det og er gået 3 dage over tid nu...

Anmeld

19. januar 2013

AnnaK89

Ja det har jeg prøvet.
Den første han tog viste negativ, på trods af at jeg selv havde testet positiv. Så tog han en anden type test og den viste positiv. For en sikkerhedsskyld tog han en blodprøve og den var også positiv.

Anmeld

19. januar 2013

FrkZier

Hailiesmom11 skriver:

Har bestilt 2 nye teste så tester lørdag morgen.. Men han ville ikke sige den var positiv men han ville heller ikke sige den var negativ..

har du prøvet at teste på ny?

Anmeld

19. januar 2013

Hailiesmom11

AnnaKJ skriver:

Ja det har jeg prøvet.
Den første han tog viste negativ, på trods af at jeg selv havde testet positiv. Så tog han en anden type test og den viste positiv. For en sikkerhedsskyld tog han en blodprøve og den var også positiv.

Jeg skal ned med en urinprøve på onsdag/torsdag.. Men tog en ny her til nogen som var bragende positiv

Anmeld

19. januar 2013

Hailiesmom11

FrkZier skriver:

har du prøvet at teste på ny?

Har ikke prøvet de nye de er nemlig ikke kommet endnu men prøvede den sidste af de andre her til morgen og den var bragende positiv

Anmeld

19. januar 2013

thegirl22

Min søster kan kun teste positiv på test fra rema 1000 men kan ikk på lægens og alle de andre mærker selvom hun er gravid også kan hun også på blodprøve. Selfølgelig :-) så mon ikke den er der <3

Anmeld

20. januar 2013

Hailiesmom11

thegirl22 skriver:

Min søster kan kun teste positiv på test fra rema 1000 men kan ikk på lægens og alle de andre mærker selvom hun er gravid også kan hun også på blodprøve. Selfølgelig :-) så mon ikke den er der <3

Jo den er der i næste uge.. Det er jeg sikker på

Anmeld

20. januar 2013

FogL

Ja de ser jo posetive ud.. Han ville ikke prøve igen eller?

Anmeld

20. januar 2013

Hailiesmom11

ciepige skriver:

Ja de ser jo posetive ud.. Han ville ikke prøve igen eller?

Nej.. Men skal af sted med en urinprøve på torsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.