Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come2 skriver: Jeg ville købe en clearblue digital hvis jeg var dig. Så får du i hvert fald sikkert var
Jeg ville købe en clearblue digital hvis jeg var dig. Så får du i hvert fald sikkert var
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michelledam skriver: Nå ja også Isabella er 19 mdr idag. Så ja jeg var gravid
Nå ja også Isabella er 19 mdr idag. Så ja jeg var gravid
Hailiesmom11 skriver: Har bestilt 2 nye teste så tester lørdag morgen.. Men han ville ikke sige den var positiv men han ville heller ikke sige den var negativ..
Har bestilt 2 nye teste så tester lørdag morgen.. Men han ville ikke sige den var positiv men han ville heller ikke sige den var negativ..
har du prøvet at teste på ny?
AnnaKJ skriver: Ja det har jeg prøvet. Den første han tog viste negativ, på trods af at jeg selv havde testet positiv. Så tog han en anden type test og den viste positiv. For en sikkerhedsskyld tog han en blodprøve og den var også positiv.
Ja det har jeg prøvet. Den første han tog viste negativ, på trods af at jeg selv havde testet positiv. Så tog han en anden type test og den viste positiv. For en sikkerhedsskyld tog han en blodprøve og den var også positiv.
FrkZier skriver: har du prøvet at teste på ny?
Min søster kan kun teste positiv på test fra rema 1000 men kan ikk på lægens og alle de andre mærker selvom hun er gravid også kan hun også på blodprøve. Selfølgelig :-) så mon ikke den er der <3
thegirl22 skriver: Min søster kan kun teste positiv på test fra rema 1000 men kan ikk på lægens og alle de andre mærker selvom hun er gravid også kan hun også på blodprøve. Selfølgelig :-) så mon ikke den er der <3
ciepige skriver: Ja de ser jo posetive ud.. Han ville ikke prøve igen eller?
Ja de ser jo posetive ud.. Han ville ikke prøve igen eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128