Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Kan desværre ik hjælpe.. Du fik ikke taget en blodprøve?
Kan desværre ik hjælpe.. Du fik ikke taget en blodprøve?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Øvv hvor træls! Men hvis du selv kan teste positiv Har du prøvet med et andet mærke test? for at den er go' nok. Dem på billedet ser hvert fald meget positive ud
Øvv hvor træls!
Men hvis du selv kan teste positiv Har du prøvet med et andet mærke test?
for at den er go' nok. Dem på billedet ser hvert fald meget positive ud
BabyWish2012 <3 skriver: Ja .. I min sidste graviditet testede jeg positv 3+5, men lægen sagde den var negativ og jeg ikke var gravid .. Gik i protest ned og købte en clearblue for 2. gang .. Sjovt, den viste gravid og det var jeg også Krydser for det bare er lægens test der driller
Ja .. I min sidste graviditet testede jeg positv 3+5, men lægen sagde den var negativ og jeg ikke var gravid ..
Gik i protest ned og købte en clearblue for 2. gang .. Sjovt, den viste gravid og det var jeg også
Krydser for det bare er lægens test der driller
Miss Kat skriver: Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du er i tvivl? Du er da bare SÅ meget gravid. Tillykke.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du er i tvivl? Du er da bare SÅ meget gravid. Tillykke.
Bertris skriver: lægens teste kan godt fejle, ligesom hjemmekøbte teste kan fejle men prøv et andet mærke også til lægen igen og bed om at få taget blodprøve også
lægens teste kan godt fejle, ligesom hjemmekøbte teste kan fejle
men prøv et andet mærke også til lægen igen og bed om at få taget blodprøve også
Hvor mærkeligt
Jeg ville nok også købe en test af et andet mærke, og prøve med den, for dem du viser på billedet er da fint positive
Nessie skriver: Hvor mærkeligt Jeg ville nok også købe en test af et andet mærke, og prøve med den, for dem du viser på billedet er da fint positive
Hailiesmom11 skriver: Har bestilt 2 nye teste så tester lørdag morgen.. Men han ville ikke sige den var positiv men han ville heller ikke sige den var negativ..
Har bestilt 2 nye teste så tester lørdag morgen.. Men han ville ikke sige den var positiv men han ville heller ikke sige den var negativ..
Jeg ville købe en clearblue digital hvis jeg var dig. Så får du i hvert fald sikkert var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128