Min søn på knap 8 måneder har mælkeallergi og måske osse refluks/spiserørsbrok (det finder vi ud af på mandag hvor han skal undersøges på børneafdelingen)
Vi opdagede det da han var 5 uger gammel. Efter 5 uger med en dreng der bare skreg, skreg, skreg og skreg lidt mere, var vores energi ved at slippe op. Lægerne kaldte det "kolik" men kolik er jo en bred betegnelse, og jeg ville ikke sådan lige slå mig til tåls med den diagnose.
Vi forsøgte alt med ham! Kiropraktor, kranio sakral terapi og zoneterapi. Intet hjalp. Vores dreng blev mere og mere ulykkelig og min mand og jeg hang efterhånden i laser af søvnmangel.
Så kom sundhedsplejersken forbi og spurgte ind til Jonathans symptomer og de ting vi havde prøvet med ham. Hun foreslog at vi prøvede Nutramigen (mme uden laktose). Vi fik købt en dåse, og startede op med det. Næsten fra dag til dag ændrede han sig. Fra at være en lille forpint dreng gik han til rent faktisk at kunne smile fra tid til anden.
Nu er han som sagt 8 måneder og har det rigtig godt. Men lægerne mistænker stadig at der er noget med den mave som ikke er som det skal være. Det får vi vished for på mandag.
Anmeld