Forventet menstruation Lørdag men med jag i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Jeg har forventet menstruation på lørdag...   Men de seneste par dage der har jeg mærket små jag i underlivet og i siden.. Har fået øget udflåd..  Hvilket jeg ikke plejer op til menstruationen...  Er det tegn på kommende menstruation eller er det tegn på graviditet... !! Håber i  for at jeg ikke får menstruation på Lørdag...  Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Lookingforward

Venter spændt på 2 streger skriver:

Hej Allesammen...

Jeg har forventet menstruation på lørdag...   Men de seneste par dage der har jeg mærket små jag i underlivet og i siden.. Har fået øget udflåd..  Hvilket jeg ikke plejer op til menstruationen...  Er det tegn på kommende menstruation eller er det tegn på graviditet... !! Håber i  for at jeg ikke får menstruation på Lørdag...  Hilsen maria

Kigger lige med  Har forv. mens idag, men har ikke fået den, har dog også øget udflåd og stik og jag i siderne 

Anmeld

17. januar 2013

Håber da der gemmer en spirer ved os begge 2..   

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

Venter spændt på 2 streger skriver:

Hej Allesammen...

Jeg  gerne for dig!

Held og lykke 

Anmeld

17. januar 2013

Tusind Tak... 

Jeg tester mandag hvis den ikke kommer menstruationen..   Men jeg ser helst at den blir væk... 

Anmeld

17. januar 2013

AnthonsMor

Jeg krydser fingre for dig!

Men det kan jo altså sagtens være din lyst til at blive gravid der gør din krop lidt anderledes.. Prøvede det selv et par måneder lige efter jeg smed mine p-piller, og da jeg så var blevet gravid mærkede jeg ikke en dyt :p

Men jeg HÅBER for dig den er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.