Det begynder at føles så virkeligt! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

mommy1991

Min graviditet, altså! Jeg kan selvfølgelig ikke mærke baby endnu, men jeg kan begynde at mærke min livmoder, når jeg ligger ned og slapper af. Den må være vokset!!

Derudover har jeg fået tid til nakkefoldsscanning på tirsdag, nøj hvor jeg glæder mig til at se hvor meget den lille har udviklet sig 

Jeg har fået brev om jordemoder for første gang den 18. februar, skal til MD-scanning d. 19. marts!!... Ih, det føles bare sådan rigtigt som om jeg er gravid nu, selvom jeg jo har været det i 3 måneder nu..  

Ville bare lige sprede min glæde til jer allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

tarkoflen

Tillykke med, at du er kommet så langt, at du synes det bliver virkeligt

Det er altså også en rigtig stor ting! Det kom faktisk først rigtigt til mig efter MD skanningen! Ja jeg var lidt langsomt opfattende men nu tør jeg snakke med lille bebs derinde og synge for hende, og rigtig tro på, at den er god nok, hun er derinde og ligger og hygger sig

Rigtig meget held og lykke til 12 ugers skanningen!

Anmeld

17. januar 2013

mommy1991

tarkoflen skriver:

Tillykke med, at du er kommet så langt, at du synes det bliver virkeligt

Det er altså også en rigtig stor ting! Det kom faktisk først rigtigt til mig efter MD skanningen! Ja jeg var lidt langsomt opfattende men nu tør jeg snakke med lille bebs derinde og synge for hende, og rigtig tro på, at den er god nok, hun er derinde og ligger og hygger sig

Rigtig meget held og lykke til 12 ugers skanningen!

Hehe, mange tak  

Anmeld

17. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

Min graviditet, altså! Jeg kan selvfølgelig ikke mærke baby endnu, men jeg kan begynde at mærke min livmoder, når jeg ligger ned og slapper af. Den må være vokset!!

Derudover har jeg fået tid til nakkefoldsscanning på tirsdag, nøj hvor jeg glæder mig til at se hvor meget den lille har udviklet sig 

Jeg har fået brev om jordemoder for første gang den 18. februar, skal til MD-scanning d. 19. marts!!... Ih, det føles bare sådan rigtigt som om jeg er gravid nu, selvom jeg jo har været det i 3 måneder nu..  

Ville bare lige sprede min glæde til jer allesammen!

Hvor lyder det dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.