ureglmæssig menstration efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

jeg var i mandags til tjek up og hun sagde at min menstration snart kommer.... mener hun  "hvis du ikk er gravid, kommer den snart" eller "det er sikkert at den kommer"....? spurgte ikke fordi jeg vil ikke ha hun ved at vi vil ha et barn mere endnu....

kan de virkelig se at den kommer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

hmmm

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

bare et enkel lille svar ?

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

okay jeg giver op

Anmeld

17. januar 2013

Drømme

Anonym skriver:

jeg var i mandags til tjek up og hun sagde at min menstration snart kommer.... mener hun  "hvis du ikk er gravid, kommer den snart" eller "det er sikkert at den kommer"....? spurgte ikke fordi jeg vil ikke ha hun ved at vi vil ha et barn mere endnu....

kan de virkelig se at den kommer??

Pas, det er svært at sige.

men held og lykke med pb2

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Pas, det er svært at sige.

men held og lykke med pb2

okay... men var dejlig at der var en der svarede

taaaaaaaaaaaak

Anmeld

17. januar 2013

nielsen80

Det hun kan se, er tykkelsen på dine slimhinder - altså hun kan se du opbygger slimhinder, som kroppen gør hver cyklus for, at det evt befrugtet æg lander blødt. Hvis så ægget - når det lander- ikke er befrugtet, så sprænger slimhinden - og du bløder. Det sidste kan din læge ikke se - altså hun kan se, dine slimhinder er tykke og dermed du snart får mens, hvis du ikke er gravid. Så du kan i princippet godt være gravid

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Det hun kan se, er tykkelsen på dine slimhinder - altså hun kan se du opbygger slimhinder, som kroppen gør hver cyklus for, at det evt befrugtet æg lander blødt. Hvis så ægget - når det lander- ikke er befrugtet, så sprænger slimhinden - og du bløder. Det sidste kan din læge ikke se - altså hun kan se, dine slimhinder er tykke og dermed du snart får mens, hvis du ikke er gravid. Så du kan i princippet godt være gravid

supeeeer

krydser finger...

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

og du ved vel ikke oz hvor lang tid der er imellem slimhinden er tyk indtil mens kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.