det virker forkert !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

AnnaMary

jeg TROR jeg måske har fået min mens, men det virker rigtig meget forkert, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men har det som om det var et uheld den er kommet .....

Jeg har lavet et blog herinde med ømme bryster, og de er virkelig stadig ømme.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, altså, jeg bløder ikke en hel tampon, men det heller ik kun et par dråber.... Det begyndte igår, hvor jeg blødte lidt, da jeg inat var ude og tisse, var der lidt på tamponen, men det var helt brunt - altså gammelt blod, og i morges var der os lidt nyre blod, men igen ..... det ikke ret meget ...

Det hele virker bare så forkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

M (:

AnnaMary skriver:

jeg TROR jeg måske har fået min mens, men det virker rigtig meget forkert, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men har det som om det var et uheld den er kommet .....

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, altså, jeg bløder ikke en hel tampon, men det heller ik kun et par dråber.... Det begyndte igår, hvor jeg blødte lidt, da jeg inat var ude og tisse, var der lidt på tamponen, men det var helt brunt - altså gammelt blod, og i morges var der os lidt nyre blod, men igen ..... det ikke ret meget ...

Tag en test, hvis du føler dig usikker? 

Anmeld

17. januar 2013

Majbrit P

AnnaMary skriver:

Det kan skyldes hormonforstyrrelser, madvaner, stress eller andet.

Eller hvis du er igang med Projekt baby kan det gå ind og påvirke din mens, din ømhed i underlivet og i brysterne og kan faktisk også give dig kvalme. 

Den eneste måde at vide sig sikker på er at efter mens skal du tage en test. 

Der er også mange der får mens igennem hele deres graviditet.

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Tag en test, hvis du føler dig usikker? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.