Min lille baby skal i dagpleje i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Anja

Puha, jeg synes tiden er fløjet afsted !!

Esther har første dag i dp i morgen. Regner med at hun kun skal være der ganske kort tid, men alligevel er det vildt mærkeligt og med lidt vemod.

Jeg skal første rigtigt starte 10. august, men har nogle møder om 2 uger som jeg SKAL deltage i. Det er planlægning af næste skoleår og det vil ikke være så fedt at have hende med og manden kan ikke tage fri. Vi har jo haft pladsen siden 1. maj, så der er intet i vejen for at hun starter. Desuden har vi i samarbejde ved vores dp-mor besluttet at det er bedst at hun starter nu, for så har hun nået at være der 3½ uge inden der er 3 ugers ferie (dps ferie) og derefter er der kun EN uge til indkøring igen inden jeg starter fuldtid.

Det er MEGET mærkeligt at gå rundt i dag og pakke tøsens dp taske for første gang

Anja, der bare er lidt pyllermor-vemodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Rasmine

Pyha Anja, er du nu sikker på hun allerede skal afsted?
Jeg mener: du har jo LIIIIIGE født hende.

Hvor gammel er det nu hun er nu?

Jeg synes også det er vildt som tiden flyver!
Men hvis bare I er glade for Dp'en, skulle det vel være OK?
Kan hun ikke bare passe hende de par dage om ugen så, og så kan du have hende hjemme resten af tiden?

Anmeld

16. juni 2009

Anja

Mebach skriver:

Pyha Anja, er du nu sikker på hun allerede skal afsted?
Jeg mener: du har jo LIIIIIGE født hende.

Hvor gammel er det nu hun er nu?

Jeg synes også det er vildt som tiden flyver!
Men hvis bare I er glade for Dp'en, skulle det vel være OK?
Kan hun ikke bare passe hende de par dage om ugen så, og så kan du have hende hjemme resten af tiden?

Hun er 8 mdr og et par dage, så det er jo egentligt okay. Er bare pylret for Elias var 13 mdr før han startede i dp.

Heldigvis skal hun i dp der, hvor Elias er, så alt er trygt og godt. Vi kender dp og er meget glade for hende. Esther kender hende jo også for hun er ofte med inde, når Elias afleveres/hentes. Dp glæder sig meget til at få lov at få hende.

Jo, hun kommer ikke til at være der fuld tid, for hvad pokker skal jeg så gå rundt og lave her hjemme uden ungerne ??

Nu må vi se, hvordan det går. Planen er lige nu, at når de aflevers, så tager jeg ned og træner for ellers vil jeg bare tænke alt for meget på, om det nu går okay med min lille tøs

Anmeld

16. juni 2009

Rasmine

Kan godt huske hvordan det var.
8 mdr. er vel en fin alder til at sende hende afsted?
Ja, tag ned og træn, elelr smid dig på sofaen med et blad engang imellem.
DU skal bestemt ikke have dårlig samvittighed over at tage en slapper, det har alle brug for, især småbørnsmødre.
Nyd nu din tid for sig selv, der skal nok komme fart over feltet når den store stygge dagligdag vender tilbage, men k´job, hente unger, handle, lave mad, vsake tøj osv osv osv osv.
Eller giv evt. Elias et par fridage indimellem, alene med dig, DET er da hygge.

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

Hvor vildt at hun allerede er 8 mdr og klar til dp..... Kan godt forstå du er vemodig - selvom det er en meget blid opstart et kendt og trygt sted.

Det lyder som en god idé at træne for at få tankerne på andre....tanker.... Men det skal da nok gå helt let og smertefrit.....

Anmeld

16. juni 2009

Muffinmus

uha hvor tiden den bare ikke er sød ved os nogle gange.
Jeg glæder mig heller ikke helt til det..og så aliligevel, det er jo et nyt kapitel i deres liv.
William var også 8 mdr da han startede og Tor er også skrevet op til når hun er 8 mdr med en laaang indkøring forhåbentligt

Anmeld

16. juni 2009

Tynen

Uff, det bliver ikke sjovt! (For moderen)
Men hvor er det fedt at hun er en smule kendt deroppe i forvejen

Held og lykke med imorgen - Er sikker på at hun ikke kommer til at lide nogen nød

Anmeld

16. juni 2009

linemus

Tænk at tiden er gået så stærkt. Det skal nu nok gå godt, når hun har storebror deroppe Håber du klarer det

Anmeld

17. juni 2009

Mie A

Ja, tiden går bare så hurtigt. De bliver alt alt for hurtigt store. Men det er da også lidt lækkert at du har mulighed for at have nogle fridage med Elias helt alene - Den mulighed ville jeg ønske at jeg havde med Simon.

Held og lykke med hendes første dagplejedag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.