Tisser ikke særlig meget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

MIWULA

MortilElias2010 skriver:

Jeg tænker bare lige højt..  Men med feber hos os, så stiger vores temperatur jo og så sveder man oftest eller bruger ihvertfald væsken i kroppen imens man er syg, så alt det han har drukket er nok blevet brugt inde i hans system så der ikke er nok til at danne så meget urin at det kan ses, lugtes eller mærkes i bleen.  Barre han får væske, så skulle den være fin nok og at han ikke bliver helt slap og fraværende i sin tilstand, altså apatisk for så er der noget galt, der har brug for opmærksomhed fra andre end forældrene. 

Helt fint tak for din tanke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

MortilElias2010

MIWULA skriver:

Helt fint tak for din tanke. 

Skulle det være en anden gang 

Anmeld

16. januar 2013

MIWULA

MortilElias2010 skriver:

Skulle det være en anden gang 

Hihi ja sikkert nok 

Anmeld

10. marts 2013

MariaMami

Ellers hvis du på noget som helst tidspunkt er i tvivl så ringe endelig til vagtlægen og han vil spørge dig om forksellige ting og guide dig....selv som 3.gangs mor ringede jeg da min søn fik feber og RS virus, kaaaastede op og virke apatisk og sløv...og igen da han fik influenza 1 måned senere...og rigtigt nok blev han indlagt for dehydrering....det kan gå lynhurtigt hvor skidt lille bebs kan få det. Hvor gammel er dit barn egentligt? 

Saftevand er sukkervand ogikke hensigtsmæssigt at give....det handler om væskebalancen i kroppen...altså sukker-salt-vand balancen....gik blot rent koldt vand fra hanen! Sukkervand kræver mere vand og gør ingenting mod dehydrering...kun det modsatte! RENT VAND! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.