Tisser ikke særlig meget!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.963 visninger
13 svar
2 synes godt om
16. januar 2013

MIWULA

Bør jeg være bekymrede over min søn ikke tisser så meget i bleen? Han er lidt snottet og har kun haft en lidt svingende feber mellem 37,5 38,0. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

sabrina89

MIWULA skriver:

Bør jeg være bekymrede over min søn ikke tisser så meget i bleen? Han er lidt snottet og har kun haft en lidt svingende feber mellem 37,5 38,0. 

Følger lige med her. Min datter har ligget med influenza i en uges tid (er frisk nu) men hun tisser næsten ikke, behøver faktisk ikke at skifte hende i løbet af dagen.

Anmeld

16. januar 2013

Valle81

Nej, bare der er tis bleen er det ok. Min søn havde et tidspunkt i virus hvor han kastede op og havde tynd mave i mange dage, nu har jeg glemt hvad den hed. Han tissede stort set ikke, han havde ikke tisset i over 5 timer men der skal gå meget længere tid før de reagere. Så længe de drikker bare lidt så er det godt de vil råde dig til sodavandsis og saftevand

Anmeld

16. januar 2013

MIWULA

sabrina89 skriver:

Følger lige med her. Min datter har ligget med influenza i en uges tid (er frisk nu) men hun tisser næsten ikke, behøver faktisk ikke at skifte hende i løbet af dagen.

Helt iorden. Kan ikk finde noget på Google så tænkte jeg nok ville få råd her. 

Anmeld

16. januar 2013

Valle81

Prøv at læse om dehydrering på nettet. Det er helt specifikke symptomer

Anmeld

16. januar 2013

MIWULA

Valle81 skriver:

Nej, bare der er tis bleen er det ok. Min søn havde et tidspunkt i virus hvor han kastede op og havde tynd mave i mange dage, nu har jeg glemt hvad den hed. Han tissede stort set ikke, han havde ikke tisset i over 5 timer men der skal gå meget længere tid før de reagere. Så længe de drikker bare lidt så er det godt de vil råde dig til sodavandsis og saftevand

Dejligt at høre. Jep jeg gav ham også saftevand tidligere men det blev bleen ikk våder af. Men tak for svar. 

Anmeld

16. januar 2013

MIWULA

Valle81 skriver:

Prøv at læse om dehydrering på nettet. Det er helt specifikke symptomer

Tak det vil jeg prøve. 

Anmeld

16. januar 2013

Valle81

MIWULA skriver:

Dejligt at høre. Jep jeg gav ham også saftevand tidligere men det blev bleen ikk våder af. Men tak for svar. 

Prøv at give ham en drikkedunk, som han kan drikke af når han lyster.

Da vi var ved vagtlægen, fortalte lægen at bare en teskefuld var nok.

Vi skulle give ham en teske fuld saft hver 5. Minut i en time, så hver 10. Minut i en time osv. Det hjælp faktisk rigtig meget;0)

Anmeld

16. januar 2013

MIWULA

Valle81 skriver:

Prøv at give ham en drikkedunk, som han kan drikke af når han lyster.

Da vi var ved vagtlægen, fortalte lægen at bare en teskefuld var nok.

Vi skulle give ham en teske fuld saft hver 5. Minut i en time, så hver 10. Minut i en time osv. Det hjælp faktisk rigtig meget;0)

Det var en drikkedunk han fik saftevand i tidligere og drak rimelig meget så det undre mig der ikk var mere tis end der var. Men ja det har jeg også hørt så skal nok ikk være bange.  

Anmeld

16. januar 2013

MortilElias2010

MIWULA skriver:

Jeg tænker bare lige højt..  Men med feber hos os, så stiger vores temperatur jo og så sveder man oftest eller bruger ihvertfald væsken i kroppen imens man er syg, så alt det han har drukket er nok blevet brugt inde i hans system så der ikke er nok til at danne så meget urin at det kan ses, lugtes eller mærkes i bleen.  Barre han får væske, så skulle den være fin nok og at han ikke bliver helt slap og fraværende i sin tilstand, altså apatisk for så er der noget galt, der har brug for opmærksomhed fra andre end forældrene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.