Så har jeg taget det første skridt ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Papillon

Her er lidt idéer

Morgen: En skål yoghurt med lidt havregyn, havregyn eller müsli uden tilsat sukker med mælk, fuldkornsbrød med ost eller æg med grønt til.

Frokost: Rugbrød med pålæg og så meget grønt til, som du kan ønsker eller rester fra dagen før.

Aften: Magert kød samt kartofler, fuldkornspasta eller brune ris og så meget grønt til, som du har lyst til. Det er lettest at holde styr på, hvis man tager en portion.

Mellemmåltider: Frugt, knækbrød med pålæg, grøntsager... 

Alle mejeriprodukter er selvfølgelig den lette udgave.

Igen, bare lidt idéer Held og lykke med projektet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

sandramor

Hmm altså jeg prøvede lige at nulstille min for at gøre det fra starten...
Du husker at være europæisk system i starten ik?
Og så ellers bare udfylde det den ber om og så spørger den hvad dit slutmåls vægt skal være? Og hvor meget du vil tabe dig i ugen så medmindre du kun skriver 100g :-) så burde den forslå omkring de 1400 kalorier med et vægttab på 0,75 om ugen....

Anmeld

16. januar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
sandramor skriver:

Kan se du har samme højde som mig og vil tabe dig omkring 10 kg.. Så skal du skrive dit slutmål ind og hvor meget du vil tabe dig om ugen... Og derud fra skulle den gerne komme med et kalorie antal....

Hvor meget skal man skrive man vil tabe sig om
Ugen ? For har skrevet et kilo .. Og så drillede den mig .. Men prøver lige

Anmeld

16. januar 2013

sandramor skriver:

Hmm altså jeg prøvede lige at nulstille min for at gøre det fra starten...
Du husker at være europæisk system i starten ik?
Og så ellers bare udfylde det den ber om og så spørger den hvad dit slutmåls vægt skal være? Og hvor meget du vil tabe dig i ugen så medmindre du kun skriver 100g :-) så burde den forslå omkring de 1400 kalorier med et vægttab på 0,75 om ugen....

Jeg nulstillede den . Og det hjalp .. Tusind tak nu giver den mig de rigtige infomationer tusind tak for alt

Anmeld

16. januar 2013

Kitkat92 skriver:

Her er lidt idéer

Morgen: En skål yoghurt med lidt havregyn, havregyn eller müsli uden tilsat sukker med mælk, fuldkornsbrød med ost eller æg med grønt til.

Frokost: Rugbrød med pålæg og så meget grønt til, som du kan ønsker eller rester fra dagen før.

Aften: Magert kød samt kartofler, fuldkornspasta eller brune ris og så meget grønt til, som du har lyst til. Det er lettest at holde styr på, hvis man tager en portion.

Mellemmåltider: Frugt, knækbrød med pålæg, grøntsager... 

Alle mejeriprodukter er selvfølgelig den lette udgave.

Igen, bare lidt idéer Held og lykke med projektet!

Mange tak . Det kunne jeg hvertfald bruge vil starte fra imorgen med at spise sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.