Jeg er for nyligt startet på kost omlægning, jeg har til en start valgt at fjerne de største syndere, så som cola og hygge slik om aftenen.
Dog holder jeg ved at er vi i byen, eller får gæster må jeg gerne synde, det koster bare tyve ekstra mave bøjninger næste morgen og ti ekstra ryg bøjninger. Jeg tager i øvrigt halvtres mave bøjninger og tredive ryg bøjninger hver morgen.
Derudover har jeg fjernet alt der hedder ris og pasta, og erstattet det med en masse masse grøntsager, og det kan man sagtens variere i dag for dag. Så det behøves ikke gå hen at blive kedeligt.
Så erstatter jeg sovs med en hj. dressing lavet af creme fraiche tyndet op med lidt vand og jeg foretrækker hvidløg i, og div, krydderier, men man ka faktisk bruge det man vil. Igen nogen gange tillader jeg mig at synde, men det koster næste morgen, det kan man jo gøre op med sig selv. Og ellers er suppe et kæmpe hit herhjemme i øjeblikket, hvert fald for mig 
Hvad middagsmad angår, variere jeg lidt i det, nogen gang er det rugbrød med en form for pålæg, og grønt til, og så tillader jeg mig den luksus, at må bruge en ske fuld mayonaise hvis det er tun eksempelvis, eller også tager jeg en fedt fattig dresing og bruger.
Ellers kan det også være et knækbrød, igen med en form for pålæg, og en masse grønt. Ellers hvis der er rester fra aftenen før, tager jeg nogen gange det.
Så kommer vi til morgenmaden, der variere jeg lidt i mellem, ymer med lidt honning rørt i, og så en fiberholdig musli blanding og i den stil, og så gerne med en frisk banan blandet i, og rosiner. Og måske en gulerod, eller æble oven på.
Ellers spiser jeg en frisk bagt bolle, ( det laver jeg hver morgen til drengene.) Og så gulerod, frugt og lign til.
Det er det jeg pt har spist om morgen, men som tidligere nævnt æg og bacon, det er også med på min liste.
Mellem måltider der spiser jeg gerne noget grønt, en halv bolle, frugt evt. lidt ymer og i den stil. Og så drikker jeg vand til alle mine måltider, og i løbet af dagen drikker jeg the, og i stedet for hvis sukker bruger jeg, brun rør sukker og så kun en te ske.
Det lyder måske kedeligt, men det behøves det slet ikke være, der gået helt sport i den fr mig, for jeg skal hele tiden tænke kreativt omkring min mad, og det er super hyggeligt faktisk. 
Jeg kan opmuntre dig med at her efter 14 dage, så kan min mand mærke at "bolle" håndtagene er blevet mindre, og med et godt øje kan det ses, og jeg føler mig friskere og lettere og min hud er ved at blive pæn, jeg har ikke så mange urenheder som før. Og det er bare skønt
Pøj pøj med det