Føler mig ikke mentalt gravid. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Marlene Jensen

Åh piger, jeg føler mig slet ikke gravid mentalt. Er Idag 4+6 og jeg har en masse symptomer: er oppustet, niv og jag i maven, ømhed og ømme bryster ved stød. Udebleven menstruation og 7 positive g-test.

Men jeg føler mig ikke gravid. Når jeg prøver at glæde mig er det som om det er en falsk glæde, og jeg er stadig misundelig når jeg ser min veninder er gravide og føder. Er det normalt at det er så uvirkeligt og som om jeg bare bilder mig selv det ind uden det passer? Eller kan der være noget gal t?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

-Sigrid-

Marlene Jensen skriver:

Åh piger, jeg føler mig slet ikke gravid mentalt. Er Idag 4+6 og jeg har en masse symptomer: er oppustet, niv og jag i maven, ømhed og ømme bryster ved stød. Udebleven menstruation og 7 positive g-test.

Men jeg føler mig ikke gravid. Når jeg prøver at glæde mig er det som om det er en falsk glæde, og jeg er stadig misundelig når jeg ser min veninder er gravide og føder. Er det normalt at det er så uvirkeligt og som om jeg bare bilder mig selv det ind uden det passer? Eller kan der være noget gal t?

Det er helt, helt normalt. Der er mange som ikke føler sig det før de mærker et spark, hører hjertelyden, ser baby på scanning og så videre.

Bare rolig, du har kun vidst det et par dage, det skal nok komme

Anmeld

16. januar 2013

B&J

det er helt alm, husk nu de tegn du har kunne du jo også få når man skal have sin mens, og det er jo så stor en ting og hovede skal lige flade på flads, men når maven vokser og baby begynder at give spark jamen så bliver man mega stolt og glad,

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Marlene Jensen skriver:

Det er helt normalt, jeg er i 30. uge, og jeg føler mig heller ikke altid gravid - det er næsten for godt til at være sandt, og på trods af tre skanninger, spark og hjertelyd x mange, kan jeg stadig blive i tvivl om, om det er noget jeg bilder mig ind.. 

Anmeld

16. januar 2013

Marlene Jensen

Det er bare at Jeg føler at der måske ikke er noget derinde siden jeg ikke har nogen glædedes følelse, fordi jeg ikke kan forstå. Frygter de tanker måske er fordi min krop sender et signal om noget er galt.

Anmeld

16. januar 2013

Marlene Jensen

Det er bare at Jeg føler at der måske ikke er noget derinde siden jeg ikke har nogen glædedes følelse, fordi jeg ikke kan forstå. Frygter de tanker måske er fordi min krop sender et signal om noget er galt.

Anmeld

16. januar 2013

Bertris

Marlene Jensen skriver:

Der gik også et godt stykke tid før jeg virkelig forstod at jeg faktisk var gravid, selvom jeg havde kvalme, halsbrænd osv

men det kommer ligesom med tiden, forstod det først for alvor 100% da jeg mærkede liv første gang  

Anmeld

16. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Jeg glædede mig ikke ordentlig over graviditeten før NF.. Men kender så til gengæld også nogle der har haft glæden helt fra starten, og fortalt det til gud og hver mand inden man er "sikker".. Det kan give bagslag.. Så tag du det bare roligt

Nogle glæder sig heller ikke før maven bliver RIGTIG gravid agtig, og nogle glæder sig ikke før lige inden fødsel.. Det er så forskelligt.. Jeg tror absolut ikke der er noget galt, hverken med dig eller med spiren

Anmeld

16. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Marlene Jensen skriver:

Kan sagtens følge dig...

Vi fik lidt hjælp af en gynækolog for at blive gravide og det var faktisk først da jeg holdte ham i mine arme for første gang at det rigtigt gik op for mig at det var sandt at jeg havde været gravid...

Før det var det sådan en sjov fantasileg for mig... Stadig nu kan jeg have svært ved at forstå at det virkelig lykkedes for os og at han er vores og vi er forældre resten af vores liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.