Tvivl om termin?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Christina89

rikkeregnbue skriver:

Sidste mens første dag er den 26/11, eller hvordan?

Ja lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Christina89

Karina84 skriver:

Ved begge mine graviditeter er jeg blevet henvist af min læge til en terminsscanning uden problemer. Havde ogsaa svingende cyklus og jeg kunne mærke paa min læge at var der bare den mindste tvivl, saa ville hun sende mig afsted 

Det var min læge slet ikke interesseret i - jeg spurgte sågar, om han ikke bare kunne lave en GU, så kunne han måske se det lidt på den måde, men han synes, at vi skal vente til næste uge og tage alle undersøgelser der

Anmeld

16. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Christina89 skriver:

Ja lige præcis

Ja okay... Hm, synes det lyder mærkeligt at han ikke ville undersøge dig nærmere.

Anmeld

16. januar 2013

Frk. Himmelblå

Hvis sidste mens' første dag er 26.11.12, og din cyklus er 45 dage, så er du i dag 5+6

:-)

Anmeld

16. januar 2013

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis sidste mens' første dag er 26.11.12, og din cyklus er 45 dage, så er du i dag 5+6

Forventet termin 19. september i øvrigt..

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Christina89 skriver:

Nej, han vil hellere se mig i næste uge til de første graviditetsprøver med GU, blodprøver, vandrejournal m.m., men jeg synes bare, at det er ret tidligt at lave det, hvis det viser sig, at jeg kun er 4+5

Hvor langt skal man være henne for at kunne se noget ved en terminsskanning?

Tak

Men hellere for tidligt end for sent! Og det værste der kan ske er, at du skal igennem hele rumlen x2.. (:

Man skal normalt være i 6. uge (dvs. 5+0) for at se "noget", hvis du med "noget" mener hjerteblink.. (:

Anmeld

16. januar 2013

Christina89

Frk. Himmelblå skriver:

Terminsberegneren sagde da 4+5, hmm

Anmeld

16. januar 2013

Christina89

M (: skriver:

Men hellere for tidligt end for sent! Og det værste der kan ske er, at du skal igennem hele rumlen x2.. (:

Man skal normalt være i 6. uge (dvs. 5+0) for at se "noget", hvis du med "noget" mener hjerteblink.. (:

Det har du ret i - jeg må prøve at få en tid ved min læge sidst i næste uge, så kan jeg forhåbentlig blive klogere der

Ja det er hjerteblink, jeg tænker på  Så er det jo også snart, hvis jeg går ud fra min egen beregning. Hvad koster sådan en ca.? 500-600 kr?

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Christina89 skriver:

Det har du ret i - jeg må prøve at få en tid ved min læge sidst i næste uge, så kan jeg forhåbentlig blive klogere der

Ja det er hjerteblink, jeg tænker på  Så er det jo også snart, hvis jeg går ud fra min egen beregning. Hvad koster sådan en ca.? 500-600 kr?

Ja, det er da rarest at få vished snarest muligt. (:

Ja, det er nok i det prisleje.. 

Anmeld

17. januar 2013

Frk. Himmelblå

Christina89 skriver:

Terminsberegneren sagde da 4+5, hmm

Undskyld, du er 5+0 nu i dag, - må have set forkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.